• hmm ik denk dat ik het weet ..
    miss omdat als je gothic of emo bent dat je sneller gepest word, want dat is ECHT anders dan de 'doorsnee mensen' daarmee bedoel ik de mensen die een wat minder extreme stijl hebben.. die worden denk ik ook mindersnel gepest


    Hated by many, confronted by none!

    (...)
    Ik weet wel hoe dat het voelt, ik hang het gewoon niet aan andere hun neus...maar geloof mij!Ik weet het wel,met wat ik allemaal op school al heb moeten doorstaan.Maar ik neem die mensen gewoon terug te grazen,omdat ze moeten weten hoe het voelt om 'buiten gesloten' te worden.Maarja, het hangt ook van mens tot mens af he.Sommigen durven niets terug doen,willen het niets terug doen,maar die dragen dan de gevolgen dat het zal blijven duren.


    Da's waar, ik ben laf :Y)

    (...)
    Haal je ogen uit je reet, en lees nog eens. Ze trekt geen conclusies.

    Sorry ze zitten vast.

    Nee hoor, wat is mijn conclusie hier dan? Jij kent mijn school niet dus moet je er niet over praten en ik heb een mening over jou geen conclusie.

    Kan ik ook aan jou vragen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)

    Da's waar, ik ben laf :Y)

    en daar moette allemaal zelf voor zorgen dat ze er mee stoppen,ik kan daar ni mee helpen,iemand anders niet,je ouders niet,leerkrachten niet,je moet dat gewoon alleen doen,want dan pas gaat dat echt werken,believe me!Dan gaat alles 1214534546 x beter gaan,ik heb dat ook meegemaakt.

    (...)
    Haal je ogen uit je reet, en lees nog eens. Ze trekt geen conclusies.


    Droog :'D

    Jouwn conclusie is dat heel veel mensen hier een andere strijl hebben en overdrijven in hoe ze gepest worden. Even kort samengevat.
    Mijn mening ik vind jou een kind met je ogen in je reed die te snel conclusies trekt.
    En dat over die turken en marrokanen is zo op mijn school dus geen conclusie. Damn leer lezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jouwn conclusie is dat heel veel mensen hier een andere strijl hebben en overdrijven in hoe ze gepest worden. Even kort samengevat.
    Mijn mening ik vind jou een kind met je ogen in je reed die te snel conclusies trekt.
    En dat over die turken en marrokanen is zo op mijn school dus geen conclusie. Damn leer lezen.

    Nee, het enigste wat ik zei dat ik vinddat er veel mensen zijn die en een andere stijl hebben en daarbij nog eens gepest worden. Ik kan het ook mis hebben en worden al die kinders echt gepest.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    Nee, het enigste wat ik zei dat ik vinddat er veel mensen zijn die en een andere stijl hebben en daarbij nog eens gepest worden. Ik kan het ook mis hebben en worden al die kinders echt gepest.

    Als je denkt dat je het mis hebt, waarom maak je er dan een topic over ? - zomaar een vraagje hoor. :'D

    (...)
    Als je denkt dat je het mis hebt, waarom maak je er dan een topic over ? - zomaar een vraagje hoor. :'D

    Volgens mij ben jij de gene die zijn ogen uit zn reet moet halen x']


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zoals ik al zei:
    Ik wil niet veel zeggen maar je bent tegen je eigen mening in aan het praten. D.w.z. dat je nu jezelf aanhet tegenspreken bent :Y)

    (...)
    Nee, het enigste wat ik zei dat ik vinddat er veel mensen zijn die en een andere stijl hebben en daarbij nog eens gepest worden. Ik kan het ook mis hebben en worden al die kinders echt gepest.
    Nogmaals haal die ogen uit je reet want dat staat er niet.
    Het valt wel op dat..

    Dat veel mensen op quizlet een andere stijl hebben en daarbij ook nog eens gepest worden. Ik vind het wel raar, want ik ben ook niet de normaalste met kleding en ik had 2 kleuren schoenen aangetrokken en werd niet gepest. Beter gezegt, ik kreeg juist positieve reacties. Is mijn school nou geschrift of overdrijven sommige nou gewoon een beetje?
    Ik zeg dit niet om mensen te kwetsen, het valt me gewoon op.


    Dat staat er je vin dit alleen raar omdat je het zelf niet word. Er staat niet dat je vind dat er veel mensen een andere stijl hebben en worden gepest.
    Owja ik vraag me af als je mijn uitspraken conclusies vind weet jij dan wel wat dat woord betekend?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Volgens mij ben jij de gene die zijn ogen uit zn reet moet halen x']

    Uhm, ik heb mijn ogen in mijn schedel zitten. Ik ben niet zoals sommige hier op, Quizlet.
    - kijkt fluitend weg -

    En nu ben ik dom want ik heb het verwijderd, dus ik typ het weer:
    Ik vindhet maf dat er zoveel mensen op Q gepest worden en ik denk dat er mensen zijn die zich een beetje aanstellen. Ik geloof wel dat er mensen zijn die echt gepest worden.
    Dat was het dus in het kort x']


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)Nogmaals haal die ogen uit je reet want dat staat er niet.
    Het valt wel op dat..

    Dat veel mensen op quizlet een andere stijl hebben en daarbij ook nog eens gepest worden. Ik vind het wel raar, want ik ben ook niet de normaalste met kleding en ik had 2 kleuren schoenen aangetrokken en werd niet gepest. Beter gezegt, ik kreeg juist positieve reacties. Is mijn school nou geschrift of overdrijven sommige nou gewoon een beetje?
    Ik zeg dit niet om mensen te kwetsen, het valt me gewoon op.


    Dat staat er je vin dit alleen raar omdat je het zelf niet word. Er staat niet dat je vind dat er veel mensen een andere stijl hebben en worden gepest.
    Owja ik vraag me af als je mijn uitspraken conclusies vind weet jij dan wel wat dat woord betekend?

    Sorry, nee ik word niet gepest maar dat is anders geweest. Dat is het verleden en naar het verleden keer ik de rug toe.

    btw, er staat wel dat ik het raar vind dat er zoveel mensen hier op Q worden gepest, dus hou je opmerkingen voor je ;)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Djeezus, vecht het even ergens anders uit? :'D

    Djeezus, vecht het even ergens anders uit? :'D

    Dah :Y)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.