• hmm ik denk dat ik het weet ..
    miss omdat als je gothic of emo bent dat je sneller gepest word, want dat is ECHT anders dan de 'doorsnee mensen' daarmee bedoel ik de mensen die een wat minder extreme stijl hebben.. die worden denk ik ook mindersnel gepest


    Hated by many, confronted by none!

    Veel mensen worden om elke opmerking al 'gepest'.
    Ze zouden eens moeten weten hoe het is om echt gepest te worden.
    Vorig jaren vonden 2 vriendinnen ook al dat ze 'gepest' werden, door een aantal irritante jongens die zo nu en dan eens een kutopmerking maakten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.


    Ieder kind is anders, iedere school is anders. De zweer is anders. Maar dat jij 2 kleuren schoenen aan trok, das toch niets geks? Ik bedoel, dat deed ik vroeger ook. En iemand bij mij in de klas deed dat ook, en die is gewoon normaal. Het zal misschien wel zijn, dat sommige overdrijven, om aandacht te krijgen. EN DAAR BEDOEL IK NIET ALLEMAAL MEE, WANT DAT IS WAARSCHIJNLIJK MAAR 2% OFZO! maar de meeste, die hebben het er écht moeilijk mee. De een is wat gevoeliger dan de ander. De een kan makkelijker dan pesten. Mijn conclusie; Het ene mens is de ander niet, en jij kent die mensen allemaal niet dus vindt ik dat jij geen conclusie mag trekken dat mensen zich overdrijven. :Y)

    Tsja.. wat is dan de definitie van pesten.


    No growth of the heart is ever a waste


    Ieder kind is anders, iedere school is anders. De zweer is anders. Maar dat jij 2 kleuren schoenen aan trok, das toch niets geks? Ik bedoel, dat deed ik vroeger ook. En iemand bij mij in de klas deed dat ook, en die is gewoon normaal. Het zal misschien wel zijn, dat sommige overdrijven, om aandacht te krijgen. EN DAAR BEDOEL IK NIET ALLEMAAL MEE, WANT DAT IS WAARSCHIJNLIJK MAAR 2% OFZO! maar de meeste, die hebben het er écht moeilijk mee. De een is wat gevoeliger dan de ander. De een kan makkelijker dan pesten. Mijn conclusie; Het ene mens is de ander niet, en jij kent die mensen allemaal niet dus vindt ik dat jij geen conclusie mag trekken dat mensen zich overdrijven. :Y)

    Bij mij op school draagt niemand 2 kleuren schoenen, maar goed :Y) Ik denk wel dat er mensen hier op Q zijn die alles erger maakt dan het is, maar ik geloof ook wel dat er mensen zijn die echt gepest worden. Maar je hebt wel gelijk over dat ieder mens anders is, en dat de een beter tegen opmerkingen kan dan andere.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind iedereen juist hetzelfde hier.. Iedereen kan geesten zien, iedereen houd van dit en dat. =='


    I live for the applause, you will die for it.

    ik ben anders, wordt gepest. en voor emo uitgeschoilden maar dat ben ik lekker niet. :P

    @ psych x'D jammer nou ik kan geen geesten zien.. :[


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dit is eigenlijk een beetje een bullshit topic. Want veel mensen hebben het hier echt moeilijk mee! Als er word overdreven is dat hooguit 2% ! Het is belachelijk dat je er zo over denkt. Elke school is anders. Bij ons voelen die marrokanen en turken zich beter dan de rest dus schelden ze iedereen uit of rammen ze je in elkaar. Elk kind is anders. Gepest worden doet pijn en ik zie er het nut niet van in om te overdrijven en de meeste hier ook niet. Wij worden de heledag na geroepen voor emo en dat we ons moeten gaan snijden etc. Niet leuk maar ik vind het geen pesten. En over die schoenen dat deed ik vroeger zo vaak. Maar toen werd er een hype bij ons op school en deed ik het niet meer. En wie ben jij om deze conclusie te kunnen trekken?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind iedereen juist hetzelfde hier.. Iedereen kan geesten zien, iedereen houd van dit en dat. =='


    Eigenlijk wat ze bedoelt is dat die mensen 'anders' zijn op hun school en dat ze daarom zogezegd allemaal gepest worden (:
    Maar dat van die geesten is wel right.

    Ik vind iedereen juist hetzelfde hier.. Iedereen kan geesten zien, iedereen houd van dit en dat. =='

    Ja idd.. en iedereen heeft hele bijzondere ogen die van kleur wisselen met hun mood.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dit is eigenlijk een beetje een bullshit topic. Want veel mensen hebben het hier echt moeilijk mee! Als er word overdreven is dat hooguit 2% ! Het is belachelijk dat je er zo over denkt. Elke school is anders. Bij ons voelen die marrokanen en turken zich beter dan de rest dus schelden ze iedereen uit of rammen ze je in elkaar. Elk kind is anders. Gepest worden doet pijn en ik zie er het nut niet van in om te overdrijven en de meeste hier ook niet. Wij worden de heledag na geroepen voor emo en dat we ons moeten gaan snijden etc. Niet leuk maar ik vind het geen pesten. En over die schoenen dat deed ik vroeger zo vaak. Maar toen werd er een hype bij ons op school en deed ik het niet meer. En wie ben jij om deze conclusie te kunnen trekken?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    Eigenlijk wat ze bedoelt is dat die mensen 'anders' zijn op hun school en dat ze daarom zogezegd allemaal gepest worden (:
    Maar dat van die geesten is wel right.

    Ohw zo, ja nu begrijp ik het goed =]


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    Ja idd.. en iedereen heeft hele bijzondere ogen die van kleur wisselen met hun mood.
    Ja dat ook ==' Het zal wel zijn dat meer dan de helft die dat zeggen het niet eens heeft.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    Ja idd.. en iedereen heeft hele bijzondere ogen die van kleur wisselen met hun mood.

    ZULKE OGEN WIL IK OOK! Ö
    @ Decoy: Je wil niet weten hoeveel mensen ik ken die eens in de week worden nageroepen als 'emo' ofzo, en dan gaan roepen dat ze worden gepest. Terwijl ze het eigenlijk juist gewéldig vinden.
    En nee, hiermee zeg ik niet dat iedereen overdrijft. Dus ga niet zeuren ok.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dit is eigenlijk een beetje een bullshit topic. Want veel mensen hebben het hier echt moeilijk mee! Als er word overdreven is dat hooguit 2% ! Het is belachelijk dat je er zo over denkt. Elke school is anders. Bij ons voelen die marrokanen en turken zich beter dan de rest dus schelden ze iedereen uit of rammen ze je in elkaar. Elk kind is anders. Gepest worden doet pijn en ik zie er het nut niet van in om te overdrijven en de meeste hier ook niet. Wij worden de heledag na geroepen voor emo en dat we ons moeten gaan snijden etc. Niet leuk maar ik vind het geen pesten. En over die schoenen dat deed ik vroeger zo vaak. Maar toen werd er een hype bij ons op school en deed ik het niet meer. En wie ben jij om deze conclusie te kunnen trekken?

    Nee het is idd niet normaal dat ze zulke dingen naar jullie hoofd gooien, maar ik vind het wel lullig over je opmerking over buitenlanders ook niet bepaald aardig. Ik vindhet lijken alsof je denkt dat iedere buitenlander zo is. Dat is niet zo. En er zijn genoeg Nederlandse mensen die ook zomaar mensen voor de lol in elkaar meppen. Btw, Nederland is een vrij land, dus van mij mag je denken over mij wat je wilt. Maar ik vind wél dat ik mijn mening mag uiten.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik weet zeker dat sommige kinderen wél echt gepest worden. Maar ik weet ook zeker dat er een heleboel zijn die, zoals al gezegt, bij elke opmerking al vinden/denken dat ze gepest worden. En ja, je hebt natuurlijk ook nog de mensen die overdrijven --'


    Protège moi de mes désirs.