• Het was dus al de hele namiddag aan het regenen en ik stond naar de radio te luisteren toen ze plots zeiden dat er een wolkbreuk was boven Riemst (ja, daar woon ik). Ik wilde dat eerst niet geloven, dus ik ga kijken aan het raam. Onze hele tuin en oprit stonden onder water. Die putjes op straat waren allemaal overgelopen, dus de hele straat stond blank. Het was zelfs binnen geregend bij ons, zo onder de deur door. Gelukkig niet in de kelder.
    Waar is het nog zo slecht weer? oO

    x3.


    Listen to what we're not saying..

    Hier, het was nog maar twee minuten aan het stortregenen en de vijver was al overgelopen. Ö

    In Groningen was het weer gewoon kut. De regen kwam met bakken naar beneden en het hagelde. Zo fijn fietsweer >_<


    I am an idiot, I move.

    Ik ben helemaal nat geworden toen ik naar huis fieste. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ben te voet naar huis gemogen, één kilometer [Fucking lang!], zeker toch één kilometer, door stortregen, hagel , echt kut.

    wooow, ja het regende hier ook hard, maar niet zó hard O.o

    Hier regende het ook veel. Onze vijver staat juist tot aan de boord gevuld. Gelukkig niet overgelopen of waterlast gehad.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bah, ik hoop dat het snel weer ophoudt met regenen. &&natuurlijk gaat de wind juist zo dat alle regen tegen mijn raam aankomt. Geen prettig geluid. De regen heel hard tegen het raam, de wind en onweer --'


    Listen to what we're not saying..

    Hie heeft het ook veel geregend en even was er preices onweer. xd'


    A. ikmisje.

    daarstraks was het hier ook slecht weer --'
    btw ik woon 'dicht' bij jou in de buurt x'D


    You're a star in heaven.

    Het regent hier nu echt keihard!
    Maar niet dat het onder de deur door loopt ;3

    Ahja? Waar woon je dan fzo? ^-^


    Listen to what we're not saying..

    Hier niet, :'D

    Hoeselt


    You're a star in heaven.

    Het regent hier nu echt keihard!
    Maar niet dat het onder de deur door loopt ;3


    Hah, bij ons wel. &&ik had dat natuurlijk niet gezien en loop daar nog mooi door op mijn sokken :Y)


    Listen to what we're not saying..

    Hmmm, Hoeselt. Jaj, dat weet ik liggen. ^-^


    Listen to what we're not saying..