• Misschien dat het al was opgevallen dat ik de laatste tijd topics open op zoek naar muziek of een thema voor een dans..
    Iedereen bedankt voor hun hulp, maar uiteindelijk hebben mel en ik beslist voor 'Reqieum for a dream' het typisch muziekje te pakken...

    Enkel hebben we nog niet nagedacht over een thema.. (onze dans is al half af...) Je kan vanalles als thema pakken bij deze muziek, maar wij zijn (weeral) inspiratieloos.Iemand een ideetje?^^

    http://www.youtube.com/watch?v=bi6qQieOOew (de befaamde melodie)


    Get outta my head!

    De muziek word steeds harder en harder en uiteindelijk eindigt het wat zacht. De thema hiervoor kan zijn dus: Het verlies van iemand, een liefde die opbloeit, de gebeurtenis van iets unieks. Doe iets leuks met de muziek, maak het levend.


    Life is hard and then we die

    De muziek word steeds harder en harder en uiteindelijk eindigt het wat zacht. De thema hiervoor kan zijn dus: Het verlies van iemand, een liefde die opbloeit, de gebeurtenis van iets unieks. Doe iets leuks met de muziek, maak het levend.
    Ghehe gelukkig bestaat er toch minstens 1 iemand die thema's kan bedenken^^
    Je bent een schat='D


    Get outta my head!

    De muziek word steeds harder en harder en uiteindelijk eindigt het wat zacht. De thema hiervoor kan zijn dus: Het verlies van iemand, een liefde die opbloeit, de gebeurtenis van iets unieks. Doe iets leuks met de muziek, maak het levend.

    Hmm zo heb ik er nog niet over nagedacht^^
    Alvast bedankt!^^
    x.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Weet je wat mijn thema word?


    Your Butt is Mine!

    Weet je wat mijn thema word?

    Paal?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Paal?

    JA!
    nee toch niet xD
    mijn thema word Circus


    Your Butt is Mine!

    Weet je wat mijn thema word?
    Neen?xD
    Waag het niet die paal te nemenxD


    Get outta my head!

    (...)Neen?xD
    Waag het niet die paal te nemenxD

    :'(
    ik blijf erbij, Paal blijft het beste da ik verzonne had xD
    Char had Circus verzonne xD


    Your Butt is Mine!

    (...)
    JA!
    nee toch niet xD
    mijn thema word Circus

    I'm like the ringleader, i call the ...
    -zingt 'circus' van Britney Spears.-

    Mar echt geen idee voor ons thema? (A)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben niet goed in themes verzinen maar ik probeer mijn best :P

    Iemand ondekte iets wat hij niet moest ontdekken. Hij werd achtervolgd door de mensjes die het niet leuk vonden dat hij dat genne ondekte, toen werd hij gevangen. maar de hoop was niet verloren en hij wist te ontsnappen en zorgde ervoor dat hij niet meer lastig gevallen werd.


    One who knows nothing can understand nothing.