• De Sims 3, vanaf 4 juni beschikbaar!

    In De Sims 3 verkennen je unieke Sims een open, bruisende buurt die letterlijk naast de deur ligt! De vrijheid in De Sims 3 zorgt voor ontelbare mogelijkheden. Geniet van de verrassende momenten en lach om de streken die je uithaalt.

    Ben je nieuwsgierig? Surf dan snel naar www.DeSims3.nl voor nog meer Sims 3 info!

    De Sims 3 is vanaf 4 Juni verkrijgbaar!



    Ik wil die zo graag hebben :X.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zou wel mooi staan bij mijn 'verzameling'. Heb de sims 1 & 2.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als je pc de sims 2 makkelijk aankan kan hij dan de sims 3 aan? ja toch?

    Normaal gezien moet dat geen probleem zijn ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Normaal gezien moet dat geen probleem zijn ^^
    oke gelukkig :]

    HEBBEN!!! Hoeveel gaat hij kosen want ik mot die hebben!! maar nu wil ik weer sims gaan spelen door jullie xD dus dat ga ik nu doen!
    byebye


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    HEBBEN!!! Hoeveel gaat hij kosen want ik mot die hebben!! maar nu wil ik weer sims gaan spelen door jullie xD dus dat ga ik nu doen!
    byebye

    Om te beginnen? Zo'n 55 euro ofzo.
    Als het niet meer is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    HEBBEN!!! Hoeveel gaat hij kosen want ik mot die hebben!! maar nu wil ik weer sims gaan spelen door jullie xD dus dat ga ik nu doen!
    byebye
    collectors item: 70 euro
    normale: 60 euro

    Ik hoef Sims 3 niet, volgens mij is het helemaal niet zo anders dan Sims 2 en die werkt nog steeds prima.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)collectors item: 70 euro
    normale: 60 euro

    Crap oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik hoef Sims 3 niet, volgens mij is het helemaal niet zo anders dan Sims 2 en die werkt nog steeds prima.

    Als je alles eens leest op de site enzow, zijn er volgens mij wel nog tamelijk veel aanpassingen gebeurd.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)collectors item: 70 euro
    normale: 60 euro


    Dan moet ik maar snel beginnen met sparen... of ik bedel bij mijn ouders. Want het ziet e zo cool uit! ik vond het altijd al jammer dat het er niet echt uitzag maar nu word het EINDELIJK echter! alsof ze mijn gedachtes gehoord hebben...


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Ik vind sims 2 er beset echt uitzien hoor 0.o


    Life is hard and then we die

    Ik wil die ook hebben ook al is de Sims 2 verdomd leuk ^^ :Y) en speel ik het al zo lang ik me kan herinneren


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    hij lijkt me wel cool.. maar ik heb al zow veel van sims 2.. dus het lijkt me een beetje zonde om sims 3 te kopen.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ja leuk zou ik wel willen hoor trouwens kwist al dat die zou komen ;)^__^

    Het spel heeft wel hoge vereisten. Gelukkig krijg ik een nieuwe computer waar ik die op kan installeren.
    En ik hoef maar 10,- te betalen.


    I live for the applause, you will die for it.