• De Sims 3, vanaf 4 juni beschikbaar!

    In De Sims 3 verkennen je unieke Sims een open, bruisende buurt die letterlijk naast de deur ligt! De vrijheid in De Sims 3 zorgt voor ontelbare mogelijkheden. Geniet van de verrassende momenten en lach om de streken die je uithaalt.

    Ben je nieuwsgierig? Surf dan snel naar www.DeSims3.nl voor nog meer Sims 3 info!

    De Sims 3 is vanaf 4 Juni verkrijgbaar!



    Ik wil die zo graag hebben :X.


    "I shut my eyes in order to see.'

    oh wacht, toch 2004 ^^' nouja, ik speelde daarvoor ook al de sims 1 dus XD


    Life is hard and then we die

    (...)2003 ^^
    oeps oke :]

    Toen de sims 2 uitkwam zweerde ik ook dat ik bij sims 1 bleef maar uiteindelijk ging ik toch voor sims 2.

    Dude, de sims 1 suckte gewoon zwaar. Sims 2 is veel beter.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    De sims2 zijn super, dus de sims3 zullen ook wel super zijn! ^^ Moet wel beginnen sparen, want het zal waarschijnlijk een flink bedrag zijn als ze nog maar uit zijn oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oeeeh, die wil ik ook hebben.
    Mijn zus koopt die sowieso, dus heb ik die gelijk ook. :d En oeeh, nu heb ik zin om Sims te spelen. (:

    oh wacht, toch 2004 ^^' nouja, ik speelde daarvoor ook al de sims 1 dus XD
    oh oke :'D

    (...)
    Dude, de sims 1 suckte gewoon zwaar. Sims 2 is veel beter.


    Ja dat vond ik toen nog niet. Ik was gewend aan sims 1 en sims 2 was een wereld van verschil.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    Dude, de sims 1 suckte gewoon zwaar. Sims 2 is veel beter.
    de sims 1 is hardstikke koel. Ik heb er zelfs een keer nachtmerries van gekregen toen ik bij fam. van de kerkhof speelde en er een geest kwam.

    Ik heb de sims 2 maar ben de eerste cd kwijtgeraakt en kan het nu al jaren niet meer spelen:@.
    Leen m van iemand en koop een uitbreidingspakket?


    Life is hard and then we die

    Ik heb de sims 2 maar ben de eerste cd kwijtgeraakt en kan het nu al jaren niet meer spelen:@.
    als je EP's heb kan je 'm weer spelen of ga naar zo'n speciale sims 2 downloadsite

    ik heb nooit gezweert bij sims 1 dat ik nooit zou overstappen naar sims 2, maar ik heb nu al zoveel gedaan met sims 2, ik ben er gewoon aan gehecht geraakt, en ik hoef geen verbeteringen, dit spel is gewoon mijn ideaal :D


    Life is hard and then we die

    Haha, mijn broertje is er al voor aan het sparen =]


    believers never die.

    Weet je wat wel koet is? In 2007 werd al gezegd dat in 2008 deel 3 zou komen. In 2008 komt eindelijk te staan dat we 19 februari de sims 3 kunnen kopen. Een week voor 19 februari krijgen we te horen dat het 23 maart wordt... wordt het toch 4 juni.
    Ik heb het er gelukkig wel voor over

    HEBBEN. :'D
    Maar dan moet ik wel alles van De Sims 1 én 2 af mijn computer gooien, want anders ontploft ie. ><

    Als je pc de sims 2 makkelijk aankan kan hij dan de sims 3 aan? ja toch?