• Vandaag had ik een feestje, maar ik heb teveel gedronken dus kwamen mij ouders mij halen.
    Maar het schijnt dat ik een meisje heb geslagen.

    Ik kan echt niet meer met mezelf leven nu, het liefst van allemaal wil ik dood, ik zie het echt niet meer zitten en weet niet wat ik nu moet doen :(


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Voor mij is eergevoel erg belangrijk.


    Volgensmij is eer niet belangrijker dan het leven.. (in ieder geval niet in dit tijdperk)
    En volgensmij is zelfmoord plegen ook niet bepaald eervol...

    Ik zou het ook erg vinden als ik een meisje sla, maar meestal heeft dat een goede reden, en als het ook om zo'n stomme reden als alcohol was dan had ik me ook schuldig gevoelt, maar niet zo erg dat ik zelfmoord ga plegen, of er overna denk, dat doe ik alleen als ik erg depri ben :P

    En weet je omdat jij je telkens zo aanstelt over meisjes slaan heel erg discriminerent is voor de meisjes? je zegt in feiten dat meisjes dus veel zwakker dan jongens zijn... (de meeste meisjes hebben ook een hekel aan jongens die zich zo aanstellen over het geen meisjes slaan principe)


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)

    Volgensmij is eer niet belangrijker dan het leven.. (in ieder geval niet in dit tijdperk)
    En volgensmij is zelfmoord plegen ook niet bepaald eervol...

    Ik zou het ook erg vinden als ik een meisje sla, maar meestal heeft dat een goede reden, en als het ook om zo'n stomme reden als alcohol was dan had ik me ook schuldig gevoelt, maar niet zo erg dat ik zelfmoord ga plegen, of er overna denk, dat doe ik alleen als ik erg depri ben :P

    En weet je omdat jij je telkens zo aanstelt over meisjes slaan heel erg discriminerent is voor de meisjes? je zegt in feiten dat meisjes dus veel zwakker dan jongens zijn... (de meeste meisjes hebben ook een hekel aan jongens die zich zo aanstellen over het geen meisjes slaan principe)
    Ik weet dat er ook sterke meisjes zijn.
    Het is niet dat ik denk dat ze zwakker zijn. Het hoort gewoon niet zo, dat is mijn principe.


    Niet geschoten is altijd mis..

    het hoort gewoon niet is een invalid reason... dat is ongeveer hetzelfde als iemand zegt: (klinkt waarschijnlijk erg dom) "ik sla meisjes omdat het gewoon zo hoort(dat vind "hij" tenmisnte), dat is mijn principe."


    One who knows nothing can understand nothing.

    =o exuses aanbieden aan dat meisje


    Hated by many, confronted by none!

    het hoort gewoon niet is een invalid reason... dat is ongeveer hetzelfde als iemand zegt: (klinkt waarschijnlijk erg dom) "ik sla meisjes omdat het gewoon zo hoort(dat vind "hij" tenmisnte), dat is mijn principe."
    9 van de 10 keer is het meisje minder sterk dan de jongen. Wat ook in dit geval ook zo was. Je slaat niet iemand die niet sterker is dan jou.
    Een gentlemen slaat geen meisjes.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    Helemaal mee eens.

    Geef je leven er absoluut niet voor op! Dat heeft geen zin.

    x(flower)


    ^mee eenss ^


    omg. i love you.

    En ben je er al een beetje over?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    En ben je er al een beetje over?
    Ja, het gaat al veel beter nu, al kan ik mezelf niet vergeven =|


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Ja, het gaat al veel beter nu, al kan ik mezelf niet vergeven =|

    Ach dat komt nog wel mettertijd^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb gistere SM gedaan xD
    en ja ik kan nog leven met mezelf xD
    Whahaaa xD ook dan ^^

    SM is geil. Maar zou het niet op school doen, dan gaan mensen vreemd staren...


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    SM is geil. Maar zou het niet op school doen, dan gaan mensen vreemd staren...
    Ow, dààrom dus was iedereen vandaag naar mij aan het staren?ö [/niet dus..]


    Get outta my head!

    (...)9 van de 10 keer is het meisje minder sterk dan de jongen. Wat ook in dit geval ook zo was. Je slaat niet iemand die niet sterker is dan jou.
    Een gentlemen slaat geen meisjes.


    Stop dan met trainen, misschien mag je meisjes dan wel slaan. xD
    Wat is het nu van trainen als je toch niet vecht met mensen die zwakker zijn. xD (op uitsloven na)
    En als als het erg is dat je meisjes slaat omdat ze minder sterk zijn dan moet je niet zeuren "ik sla geen meisjes(huil)" maar "Ik sla geen mensen die zwakker zijn dan mij" want jongens kunnen ook zwakker zijn dan jou...


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)Ow, dààrom dus was iedereen vandaag naar mij aan het staren?ö [/niet dus..]

    Aaaarg evelien die opmerking vind ik eigenlijk best goor x'D
    Mijn tweelingzus doet SM op school x'D
    Oké toch maar niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    Stop dan met trainen, misschien mag je meisjes dan wel slaan. xD
    Wat is het nu van trainen als je toch niet vecht met mensen die zwakker zijn. xD (op uitsloven na)
    En als als het erg is dat je meisjes slaat omdat ze minder sterk zijn dan moet je niet zeuren "ik sla geen meisjes(huil)" maar "Ik sla geen mensen die zwakker zijn dan mij" want jongens kunnen ook zwakker zijn dan jou...
    Laat, maar , Ik kan het niet uitleggen. Voor mijn principes mag een jongen gewoon geen meisje slaan. Misschien ouderwets maar ik denk dat het zo hoort.
    Meestal zijn vrouwen ook zwakker dan de man.
    Dat is de natuur.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Als je zo'n gentleman bent had je ook niet dronken moeten worden, dat is ook niet bepaalt eervol...

    En ik ben het wel eens met de jongen mag geen meisjes slaan, maar dan niet al te streng, en al helemaal niet zo erg als jou...
    Ik werd echt pissig toen je zei dat je zelfmoord:S dat vind ik echt dik overdreven..


    One who knows nothing can understand nothing.