• Paard..
    Like, dat vertelde onse Bio lerares laats..
    DAt er een vrouw wel eens sex wou hebben met een paard.. En toen ging ze het doen met haar eigen paard. en die vond het wel lekker dus die werd gewoon opgewonden.. maar like die Lul van die paard is natuurlijk veel te groot dus heeft hij dat mens doodgeneukt ;o

    Dat is tog vaag!
    Ten 1ste een paard neuke is egt een apsurt iedee!
    En ten 2de jhe aziet tog wel dat dat nooit gaat passen ;o
    en ten 3de het is verboden ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    omg xD
    ik heb er geen woorden voor xD


    /

    (...)
    hmm, dat zij die lerares ook. van: 'Ja dat paard vond het eigenlijk wel lekker.. x']
    en toen liet een jongen uit me klas ze billen zien.. dus heb ik niet vedder kunnen luisteren. want ik moest kei hard laggen. van de opmerking van me vriendin die meteen riep dat hij konthaar had. en in het Cbs gebouw er naast. er mensen zaten te kijekn naar zjn kont..
    Like Off-Topic
    @Proud
    maar eet die Bees at paard niet eerder op dan, dat hij hem van agter pakt?

    Nee hoor, kyk het zit namelyk zo, de beer had al een paard opgegeten voordat hy naar die van sinterklaas ging, dus hy had geen honger meer, maar hy was wel geil. Dúúús toen dacht hy 'Dan eet ik dat paard niet op, maar neuk ik hem' en toen hy het aan het doen was met 't paard, ging het arme paard dood. Dat heeft de beer me zelf verteld.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Nee, dat blijkt wel.
    Nou, als het zo was was het heus wel op tv geweest. Ik bedoel.. misschien zei ze het alsof het een grap was?
    Ik vind dit nou niet iets waar je een topic over moet openen, als je lerares het zegt, sorry.. Straks is het dikke bullshit enzo.
    Da's mijn mening. Gelieve die te accepteeeeren.

    Ik accepteer jou mening dat ten eersten..
    Maar ik vind dat wel.. want ik moet zself weten waar ik een topic over open..
    En dan is het maar mischien Bullshit. het is een feit dat er mensen met dieren Neuken, dus hoezo niet met een paard.. en het lijkt me best logies aangezien het gesgatsdeel van een paard nogal lang is, en als hij wel zin heeft. haar gewoon doorboord omdat hij en voor de vrouw te diep in gaat..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    M..maar die is al dood, die is weer doodgeneukt door een beer (huil)


    Juist ja, ik was nog op de begrafenis geweest en toen is sinterklaas er met mijn hond vandoor gegaan. ü


    All was well.

    (...)

    Juist ja, ik was nog op de begrafenis geweest en toen is sinterklaas er met mijn hond vandoor gegaan. ü

    Euh, tja, hoe zal ik dit vertellen...

    dat waren myn hond en fretten die samen in een sinterklaas pak zaten, die gingen er met jóú hond vandoor. De echte sinterklaas was bezig met zyn vrouw, het stinkdier.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ö dat is gewoon vies en vuil.

    xx


    everybody needs a song.

    Ö dat is gewoon vies en vuil.

    xx

    Jáááájááa, en over een paar jaar zien we zeker in de kranten staan 'mvr. Kaat, doodgeneukt door een paard.'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Euh, tja, hoe zal ik dit vertellen...

    dat waren myn hond en fretten die samen in een sinterklaas pak zaten, die gingen er met jóú hond vandoor. De echte sinterklaas was bezig met zyn vrouw, het stinkdier.


    ik vond al dat hij zo harig was ! ö
    ondaks die hele lange baard :3
    maar ik dacht dat hij het deed met zwarte piet ?


    All was well.

    (...)

    ik vond al dat hij zo harig was ! ö
    ondaks die hele lange baard :3
    maar ik dacht dat hij het deed met zwarte piet ?

    Dat ook, maar eigenlyk gaat zwarte piet ook met de vrouw van sint (en ook met jou hond)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je moet al niet helemaal 100% zijn om zoiets te doen oO


    Listen to what we're not saying..

    Nasty..


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    Dat ook, maar eigenlyk gaat zwarte piet ook met de vrouw van sint (en ook met jou hond)


    ik geraak helemaal in de war :'D
    btw, je vergat mijn schoonmoeder, die zuigt hem altijd op 6 december n_n


    All was well.

    Over Fucked-up gesproken :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Die is geschift


    Love is the movement <3

    blergh.


    it's cool to know nothing.