• Paard..
    Like, dat vertelde onse Bio lerares laats..
    DAt er een vrouw wel eens sex wou hebben met een paard.. En toen ging ze het doen met haar eigen paard. en die vond het wel lekker dus die werd gewoon opgewonden.. maar like die Lul van die paard is natuurlijk veel te groot dus heeft hij dat mens doodgeneukt ;o

    Dat is tog vaag!
    Ten 1ste een paard neuke is egt een apsurt iedee!
    En ten 2de jhe aziet tog wel dat dat nooit gaat passen ;o
    en ten 3de het is verboden ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Er is een filmpje van een man die ook door een paard wordt gepakt.
    Nâh, zijn darmen zijn doorboort en een paar uur daarna is hij overleden.
    Fijn voor hem. :Y)
    Dat filmpje staat nog wel steeds op internet.
    xx.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    nou dat paard vond het anders Heerlijk!.. x']
    en op sgool. kennen de jongens uit mijn klas, ook een ventje dat zijn eigen hond pijpt.. en die heeft er oko niks tegen.. wel egt ubber ranzig><


    Och, weetje. ik neuk toch ook mijn schoonmoeder ? :3


    All was well.

    gadverdamme ==*


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    gadverdamme ==*

    Doe jij dat niet dan?
    Is tog de normaalste zaak van de weereld, gapakt worden door je eigen paard, en dan doorboord worden ;o
    dat lijkt me eigenlijk nog wel hiet viest. waneer je darmen doorboord worden..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Damn :'D


    -

    God ik krijg een beeld.
    Je zou maar vreemd gaan met een paard 8|

    Dood Geneukt door een paard xD
    "ME moeder is dood * snik *"
    ":O:O Hoe dan? "
    "Dood geneukt door een paard "

    xD

    x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    omg --'

    Die lerares dacht dat ze grappig was. Zoiets kan namelijk niet.


    -

    Ha-ha.
    Zoiets grappigs! Not.. --' like ik denk niet dat veel mensen om dit verhaal geven. Als ik mijn eerlijke mening mag geven.

    Die lerares dacht dat ze grappig was. Zoiets kan namelijk niet.

    hoezo kan dat nu weer niet ><
    En die lerares heeft egt geen humor. en is altijd zo zaggo als de pest.. en snapt het begrip Grappig niet.
    En tuurlijk kan dat wel.. paarden doen het tog ook met elkaar. dus kane en paard het ook met een mens doen. maar doorboord hij dat mens, omdat hij een te groot gesgagtsdeel heeft..
    *denkt ik*


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je kan het trouwens ook met een paard doen, zonder doorboord te worden. Maar dat paard had er duidelijk veel zin in :'D


    All was well.

    (...)

    hij vind mij leuker om mee te neuken. ga het maar met het paard van sinterklaas doen jij!

    M..maar die is al dood, die is weer doodgeneukt door een beer (huil)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    hoezo kan dat nu weer niet ><
    En die lerares heeft egt geen humor. en is altijd zo zaggo als de pest.. en snapt het begrip Grappig niet.
    En tuurlijk kan dat wel.. paarden doen het tog ook met elkaar. dus kane en paard het ook met een mens doen. maar doorboord hij dat mens, omdat hij een te groot gesgagtsdeel heeft..
    *denkt ik*


    Nee, dat blijkt wel.
    Nou, als het zo was was het heus wel op tv geweest. Ik bedoel.. misschien zei ze het alsof het een grap was?
    Ik vind dit nou niet iets waar je een topic over moet openen, als je lerares het zegt, sorry.. Straks is het dikke bullshit enzo.
    Da's mijn mening. Gelieve die te accepteeeeren.


    -

    Je kan het trouwens ook met een paard doen, zonder doorboord te worden. Maar dat paard had er duidelijk veel zin in :'D

    hmm, dat zij die lerares ook. van: 'Ja dat paard vond het eigenlijk wel lekker.. x']
    en toen liet een jongen uit me klas ze billen zien.. dus heb ik niet vedder kunnen luisteren. want ik moest kei hard laggen. van de opmerking van me vriendin die meteen riep dat hij konthaar had. en in het Cbs gebouw er naast. er mensen zaten te kijekn naar zjn kont..
    Like Off-Topic
    @Proud
    maar eet die Bees at paard niet eerder op dan, dat hij hem van agter pakt?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''