Ergste; Mezelf gekrabd waardoor ik nu midden op mijn voorhoofd 2 nagelafdrukken heb staan. (Nu weet ik ook alweer waarom dat ik vroeger nagelbijter was )
*Ergste: Zware steek gegeven aan één van m'n vriendinnen
*Liefste: Bij één van m'n vriendinnen gebleven terwijl ze pudding voor iedereen maaakte en de rest op msn zat -_-"
xX
Het ergste wat ik ooit gedaan heb is... zogezegt in de fout gegaan zijn [wat? ze was een fuckin BIACHT!!!]
Het liefste was ik ooit gedaan heb is... een mervouw geholpen in de supermarkt om de plakband van die rol af te krabben [maar het lukte me niet -.-]
Ergste: Dat ik VRESENLIJKE rugpijn heb En DAAROM niert naar me wedstijd va nstreetdance kan & dat ik tege me zusje heb gezegt dat ze niet zo moet huilen -_-; voor nix (dan zegt m moeder : niet zo grof,ze is nog zo klein )
liefste: dat ik hier een mooie reactie heb geplaatst
Het ergste: Tijdens een ochtend humeur geschreeuwt naar me moeder dat ze haar bek dicht moest houden, en het leukst: Vandaag nog geen een onzin topic geopent. ;proud;
ergste...ehhm...ehhm...niks kunnen verzinnen wat het ergste was want er is vast wel wat...denk ik liefste quiz gemaakt en mijn vriendin verlossen van haa allleenigheid op msn
never lose the ability to see beauty in the little things
het ergste: iemand voor zn kop geslagen
het liefste: lief sorry gezegt (ik zeg niet dat ik het meende ik heb hekel aan dat mens, maar ik MOEST sorry zeggen)