• Heey ,
    ff een vraagje wat soort mensen of sterren haat je het meest?

    Ikkeuh : Mensen die denken dat ze het zijn / Paris Hilton (Srry Paris Hilton fans aar ik heb zo een hekel aan dat wijf :$ )


    You'll never dream alone. <3

    rihanna,streekewijven,zac efron enoz


    HaveFun!

    mensen die denken dat ze fan van iemand zijn en dan eigenlijk alleenmaar op hun uiterlijk geilen!
    ik haat dat soort mensen echt!


    Te quiero y solamente usted.

    Ik heb niet écht haat op sterren. Ik vind het eigenlijk zwak als je zegt dat je een ster écht haat, ik bedoel, je knt die gene niet. Ookal kan iemand zich zo stupid gedragen, misschien is hij of zij in werkelijkheid niet zo?

    Ik heb alleen een hekel aan pastertjes, die denken dat ze alles zijn enzo, en dronken in een auto gaan zitten, zo dom gewoon.

    Zac Efron


    You'll never dream alone. <3

    Ik haaaat..
    Mensen die denken dat ze alles zijn.
    Mensen die andere NA APEN.
    En mensen die die zo kinderachtig zijn om andere te gaan pesten omdat ze van andere dingen houden..
    :(( Haat aan!!

    (A)x


    AAP

    Ik haaaat..
    Mensen die denken dat ze alles zijn.
    Mensen die andere NA APEN.
    En mensen die die zo kinderachtig zijn om andere te gaan pesten omdat ze van andere dingen houden..
    :(( Haat aan!!

    (A)x

    gelijk heb je :@


    You'll never dream alone. <3

    Zac Efron, Rihanna,CB, Pussycat Dolls enz..xD

    haten is een groot woord (A)
    hier mijn -mag-ik-niet- lijstje
    maar ik mag mensen niet die mij de schuld ergens van geven terwijl ze het zelfdoen en dan op mij doorrammen x.x
    mensen die denken dat ze allles zijn en geen zelfresprect hebben
    stereohuppels :(


    never lose the ability to see beauty in the little things

    - Mensen die denken dat ze alles zijn. - mensen die anderen pesten omdat ze andere dingen leuk vinden.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Haten niet, niet leuk vinden wel.
    Mijn lijst;
    Rihanna, cast van HSM -verbergt zich voor de fans- Paris hilton, CB, KP, JB, K3, M-kids, Chipz, The Jeremy's, The pillows, SAT2D, Pussycat-dolls, us5 ofzo [ Die arschloch funf] De hele rap-wereld ;'), Nederlandse artiesten [Smartlappen :|] Schlager-artiesten.. En nog vast wel veel meer ;')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    zeikers
    mensen die elkaar in hokjes plaatsen
    rihanna
    paris hilton en wanna parissen


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.