• Hoi.
    Uch, Annelies is vandaag nogal pissed en niets kan mij vandaag schelen dus ga ik ff mijn mening hier vekondigen. Met andere woorden: Ik ga zeiken, zoals het in jullie hoofdje klinkt (':. Hier gaan we dan (:
    Kijk mensen. Waarom zijn jullie allemaal zo tegenwoordig? Like, nu er mensen hier zijn die zeggen: 'hokjes stoppen is verkeerd, doe dat niet!' Gaan ze zelf nog wel zitten zeiken over dei 'fucking jumpers' of 'freaking tecktonickers' Like hallo? Get a life ofso. Ik snap heel die heibel niet rond die zogezegde oorlog tussen de jumpers en de, door ons genoemde wemo's. Uchz, er is helemaal geen oorlog tussen die twee. Dat zijn trouwens muziekstijlen en géén dingen wat die mensen echt zijn. Ghehe serieus. Ik las net nog een topic waarin stond dat álle jumpers zo'n kutmensen zijn want dat hun zomaar de wemo's gaan in elkaar slaan. Ik ging plat. Komop, het is like niet normaal dat je zo gaat beginnen oordelen --' Like ik ken echt zoveel 'jumpers', die dus naar jump luisteren en ze respecteren ieder mens.
    Wat ik hiermee wil duidelijkmaken: Lieve mensen die zo denken van: De oorlog tussen jumpers en wemo's of die gaan zeggen: Jumpers zijn slechte mensen, ze slaan zomaar wemo's in elkaar: Get a life en kijk verder dan je neus lang is (':
    Edit-
    Ik zeg niet dat sommige mensen geen andere in elkaar slaan hé. Sommige jumpers liggen inderdaad in de 'clinche' met wemo's maar dat is vaak die laatste hun eigen domme fout. Be yourself, don't be a wemo.
    Xxx'

    (...)
    *kijk ik ben een jumper*
    Nieuwe muziek / mode
    *kijk ik ben een tecktonic*
    Iedere keer van stijl veranderen...

    Ooooh.
    Kijk, ik ben een Jolien.

    (...)

    De grootste huppel ever :Y)


    Tuurlijk xD


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Thank you!
    Aargh guys, niet iedereen die niet emo of scene is moet een huppel zijn. I mean, sommige mensen zijn zichzelf. Take me, bijvoorbeeld. Ik ben niet emo, niet scene, niet gothic, niet punk, niet skater en niet alto. Ben ik dan een huppel?
    Dat noem ik jezelf zijn. Als je niet aan een stijl trouw bent. Je hebt ook mensen die zeggen letterlijk 'IK ben een jumper'. En volgend jaar zijn ze iets anders. Dat zijn huppelkutjes.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Dat noem ik jezelf zijn. Als je niet aan een stijl trouw bent. Je hebt ook mensen die zeggen letterlijk 'IK ben een jumper'. En volgend jaar zijn ze iets anders. Dat zijn huppelkutjes.

    Ghaha, een nieuwe defenitie voor huppels. :Y)

    (...)
    Ooooh.
    Kijk, ik ben een Jolien.


    Dan ben ik: Annelies -iedereen: Ik ben ook Annelies want ik wil erbij horen!-
    phaha, niemand wil Jolien zijn :Y)

    Volgend mij heb ik dat hele jump vs emo gemist ofzo.
    But by the way, ik vind dat mensen zich echt veel te druk maken om hun hokje. So what als ik een dikke vette altoow ben. Mijn moeder heeft me nog altijd Samantha genoemd. Cheers!


    No growth of the heart is ever a waste

    Helemaal eens. xp
    Ik heb geen zin om hier nou uitgebreid een mening te geven.


    A. ikmisje.

    idd, ik ben het met u eens. Het valt me ook op dat er steeds meer (w)emo's bijkomenxD
    Alsof je van de een op de andere dag kan zeggen, en nú ben ik emoxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik mag jou uitspraak wel ^^


    bla bla bla

    (...)

    Dan ben ik: Annelies -iedereen: Ik ben ook Annelies want ik wil erbij horen!-
    phaha, niemand wil Jolien zijn :Y)

    Wellus, heel mijn school loopt rond met wannabe Jolienen. :Y)