• Hoi.
    Uch, Annelies is vandaag nogal pissed en niets kan mij vandaag schelen dus ga ik ff mijn mening hier vekondigen. Met andere woorden: Ik ga zeiken, zoals het in jullie hoofdje klinkt (':. Hier gaan we dan (:
    Kijk mensen. Waarom zijn jullie allemaal zo tegenwoordig? Like, nu er mensen hier zijn die zeggen: 'hokjes stoppen is verkeerd, doe dat niet!' Gaan ze zelf nog wel zitten zeiken over dei 'fucking jumpers' of 'freaking tecktonickers' Like hallo? Get a life ofso. Ik snap heel die heibel niet rond die zogezegde oorlog tussen de jumpers en de, door ons genoemde wemo's. Uchz, er is helemaal geen oorlog tussen die twee. Dat zijn trouwens muziekstijlen en géén dingen wat die mensen echt zijn. Ghehe serieus. Ik las net nog een topic waarin stond dat álle jumpers zo'n kutmensen zijn want dat hun zomaar de wemo's gaan in elkaar slaan. Ik ging plat. Komop, het is like niet normaal dat je zo gaat beginnen oordelen --' Like ik ken echt zoveel 'jumpers', die dus naar jump luisteren en ze respecteren ieder mens.
    Wat ik hiermee wil duidelijkmaken: Lieve mensen die zo denken van: De oorlog tussen jumpers en wemo's of die gaan zeggen: Jumpers zijn slechte mensen, ze slaan zomaar wemo's in elkaar: Get a life en kijk verder dan je neus lang is (':
    Edit-
    Ik zeg niet dat sommige mensen geen andere in elkaar slaan hé. Sommige jumpers liggen inderdaad in de 'clinche' met wemo's maar dat is vaak die laatste hun eigen domme fout. Be yourself, don't be a wemo.
    Xxx'

    (...)

    Paha, ik weet wel dat er veel van die mensen zijn die hier agree gaan zeggen en in een topic dat het tegenovergestelde is ook agree gaan zeggen. Levenloos.
    Maar ik heb echt nog geen van deze gezien (':

    And again; You should look better. ><


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    @SoundSoldier
    Het is Conspiracy (puh)


    ook goed --'


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    @SoundSoldier
    Het is Conspiracy (puh)

    She kind of doesn't care how you wright your name.
    This isn't a topic of 'How to spell my name right'. :')


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    And again; You should look better. ><


    Dat wéét ik ondertussen al (:

    (...)
    She kind of doesn't care how you wright your name.
    This isn't a topic of 'How to spell my name right'. :')


    Boeiend, ik verbeter alleen maar :')

    (...)
    She kind of doesn't care how you wright your name.
    This isn't a topic of 'How to spell my name right'. :')


    ja dat wilde ik ook zeggen maar acht,ik ben in mn goeie bui je weet zelf x']
    en nee i dont care :Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    Ik heb d'r topic gelezen. Goed zelfs [Lees: Drie keer na elkaar] Maar soit, jou mening, ik heb de mijne jij de jouwe (:

    Het is eigenlijk geen mening, maar oké.
    Ik zal nog even mijn mening hierover geven:
    het boeit me geen shit. Fijn voor de mensen die in de clinch met elkaar liggen en voor de mensen die dat niet doen. Jumpers en (w)emo's zijn niet de enige die het af en toe eens niet met elkaar eens zijn. En ik hou me er ook niet mee bezig, want ik ben geen jumper, ik ken geen jumpers, ik ben geen (w)emo, en ik ken geen (w)emo's.


    rules don't stop me

    Ik haat het dat mensen elkaar beoordelen hoe ze eruit zien of naar welke muziek ze luisteren. Wat maakt dat uit? Iedereen heeft toch een adere smaak.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Oh! Is er oorlog!
    Duh, wist ik wel.
    Ahum (?)


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Het is eigenlijk geen mening, maar oké.
    Ik zal nog even mijn mening hierover geven:
    het boeit me geen shit. Fijn voor de mensen die in de clinch met elkaar liggen en voor de mensen die dat niet doen. Jumpers en (w)emo's zijn niet de enige die het af en toe eens niet met elkaar eens zijn. En ik hou me er ook niet mee bezig, want ik ben geen jumper, ik ken geen jumpers, ik ben geen (w)emo, en ik ben geen (w)emo.

    Julla agreed met Jolla. :Y)
    But indeeeeed, hier zijn eigenlijk al heel veel topics over, al is het de laatste tijd wel wat minder.

    (...)
    Julla agreed met Jolla. :Y)
    But indeeeeed, hier zijn eigenlijk al heel veel topics over, al is het de laatste tijd wel wat minder.


    Again, dat wist ik niet.
    Als het toch irriteerd, gooi er dan een slotje op ofsoo.

    Ik irriteer me niet, hoor. :'D

    Ik irriteer me niet, hoor. :'D

    Andere wel (:

    Blablablabla? :'D
    Hoeveel van deze irritante topics komen er nog? :'D

    Lees het dan niet en reageer er niet op. --'
    @Lies; Je hebt volkomen gelijk, schat.


    Innocence.

    Oorlog? In elkaar slaan is zoo 2008.
    Neersteken is 2009


    Niet geschoten is altijd mis..