• Nooooo.
    De Wortel, mijn vervanglerares Nederlands heeft eindelijk de sprookjes verbeterd, die we als taak moesten schrijven. Eerst had ze me een 1.5 gegeven, toen ging ik tegen haar in, is het toch nog een 6/10 geworden, na tussenkomst van mijn klassenleraar.
    Mevrouw vond dat ik verschrikkelijke woorden gebruikte. Woorden die te ver gezocht waren. Ze bedoelde eigenlijk gewoon dat ik niet genoeg kinderlijke woorden had gebruikt die zelfs zij zou verstaan. Ze vond ook nog dat mijn verhaal helemaaaaaaal niet klopte, waarschijnlijk was ze even vergeten dat ze ons gezegd had een sprookje te schrijven.
    Oké, ik zal even dicteren wat ze heeft geschreven als uiteindelijke commentaar.
    'Het hoofdpersonage is te ver gezocht: de sinaasappel drinkt en eet, hoe kan dat nu?
    De paragraaf met de goede fee is humoristisch, maar de rest zal de lezer totaal niet boeien.
    Het kan veel korter, met een verzorgde zinsbouw en beter gekozen woorden.
    Schrijven is niet echt aan jou besteed.'

    Alraaaajt, het stukje met de goede fee was niet eens humoristisch. >< Dat was ongeveer het enige stukje waar géén humor in zat. Achja, ze is ook gewoon humorloos. En van dat schrijven, dat ze me dan eens mooit gaat uitleggen hoe dat het dan komt dat ik derde ben geworden met een schrijfwedstijd in Nederland én België. ><
    Doei Boone, rot op. :'D

    Leraren --'


    Protège moi de mes désirs.

    pff, wat flauw


    Hated by many, confronted by none!

    Dude, op wat voor school zit jij ><
    Eerst gooien ze je neer met een stoel, en dan dit. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Een nonnenschool. :'D
    Nah, het was vroeger zo'n abdij.
    Kuttigste gevangenisschool van Noord-Antwerpen, maar ook daar hebben ze gestoorde leerkrachten. :'D

    Leraren, wat moe je er mee? ._.
    Vind ik egt heel flauw van die lerares


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Een nonnenschool. :'D
    Nah, het was vroeger zo'n abdij.
    Kuttigste gevangenisschool van Noord-Antwerpen, maar ook daar hebben ze gestoorde leerkrachten. :'D

    Heb je dan ook een uniform?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker