• Hoe zeg je tegen je ouders dat je een lief hebt ?
    Want , ik ben al langer dan 1 maand met iemand & ze weten het nog niet =S
    Iemand tips ?


    X


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    gewoon hem een keer mee naar huis nemen dan hebben ze het snel genoe door


    your so damn beautiful

    jij; 'mama, hoe oud was jij toen je je eerste vriendje kreeg?'
    Moeder ; [/antwoord]
    jij ; 'Oh, nou ik op mijn [jou leeftijd]

    Lekker subtiel he. (:


    You move me ......... Kurt

    Gewoon meenemen naar huis en hem voorstellen als je vriendje en klaar;)

    xx


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    I dunno. Ik vertel mijn moeder altijd meteen alles als ik verliefd ben >< Niet dat dat veel voorkomt, maar toch.


    Bored.

    Pff, ik zeg dat gewoon tegen mijn moeder =P
    Maar ze is altijd achterdochtig.
    Als ik gewoon een goeie vriendin me neem naar huis zegt ze al 'Welk meisje is het nu?'.
    Ik haat dat x)


    Niet geschoten is altijd mis..

    lol ,net zoals mijn zus. xD
    Mijn moeder vond het echt een wonder toen mijn zus een half jaar met iemand had.


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ik zeg het altijd gewoon tegen mijn moeder. {:


    Tell me how do my Leftovers taste.

    gewoon zeggen; mam, pap, ik heb een lief, hij/zij heet en hij is .

    ofzo.


    zo doe ik t dan x'D
    Dan hoeven ze geen vragen meer te stellen x'D


    You have no idea.

    Geen ervaring mee. Maar zoals het mensje boven me zegt zou best wel kunnen helpen.
    En bij mij zijn ze erachter gekomen toen mijn neef keihard door de woonkamer riep: 'Julia, Hoe is het met je vriendje?'En ik was pissed toen. :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    beste is gewoon zeggen xD
    mijn vriendje (nu vandaag al 16 jaar me man) kwam logeren xD alleen me ouders wisten nog van nix dus ik moest het ze wel zeggen.
    Ik zo mam je weet dat ik vaak met iemand schrijf he? Ma ja nu die komt in de vakantie bij ons logeren je kent hem trouwens wel hoor. Ma hem!!!! ik ja Ronnie van de camping (we stonden naast hun met de sta caravan) xD Ma o ronnie oke Bart ronnie komt logeren!! Me pa ok en meer niet.


    muziek altijd overal

    Uuh, dunno.
    Bij mijn vriend wist mijn moeder als wie hij was, maar niet dat we hadden. Op een avond zou hij naar mijn huis komen, maar mijn moeder zei zo van 'jij en een jongen van 17/18 (hij was toen 16 --') de hele avond op je kamer, wat moet ik daar van denken?' en toen heb ik het maar gewoon verteld. Mijn vader heb ik niks verteld, ik heb gewoon gewacht tot mijn broer dat zou doen x'D.


    Mew <3

    Voor je ouders je vriend zoenen ofzo :P.

    Nee grapje hoor. Van tevoren vertellen dat er iemand op bezoek komt en als hij er is zeggen dat je met hem hebt. Heb ik ook altijd gedaan en geen enkele keer vonden me ouders het geen probleem. ;).

    Maar het is ook zo. Alle ouders zijn anders ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    toen ik in het begin vriendje had zei ik gewoon Zaterdag ga ik weg met die jongen en by the way keb een lief :p


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    gewoon zeggen,
    ze is toch zelf ook verliefd. dan kun jij het ook wel gewoon zeggen.
    liefde is niks miss mee hoor. kun je gwn open over zijn

    :X omg hoor wie het zegt ;ik durf het niet eens tegen de jongen te zeggen waar ik smooor op ben


    ' niks is wat het zijn moet '

    Hoe ik het gedaan heb is op een kut manier! >,<

    Ik: "Mam? Mag ik een vriendje?"
    Mama: "Heb je een vriendje? Hoe heet hij? Hoe oud is hij? Waar woont hij? Hoe ziet hij er uit? Wat is zijn karakter?"

    En toen had ze dat aan mijn pa verteld en die zij dat ik te jong was. --"


    You'll never dream alone. <3