• ik zit dus met een groot probleem.Er is een jongen van mijn school en sinds kort (aantal maanden geleden) zijn wij met elkaar beginnen chatten en nu staan ik en een vriendin ook altijd bij hem en zijn vrienden.Maar ik ben 13 en die jongen is 16 maar word 17.En wij komen heel goed overeen , en sinds kort krijg ik altijd zo een raar gevoel in mijn buik.En mijn vriendin zei da ik verlieft was maar ik wil het helemaal niet zijn en nu ben ik helemaal in de war en die vriendin zei ook da het gevoel ook wederzijds is maar daar geloof ik juist niks van .. en oooooh.. ik wil ni verlieft zijn! :[


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Tja.
    Wat kan je er aan doen hé. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Je niet door je vriendin laten beïnvloeden, echt niet!
    I've been there, ik wist niet of ik verliefd was of niet en mijn vriendinnen zeiden van wel, waardoor ik heel in de war was, toen het puntje bij paaltje kwam, was ik toch niet verliefd en zo heb ik die jongen veel te lang aan het lijntje gehouden.
    Je moet zelf voelen of je verliefd bent of niet.


    You're a star in heaven.

    Je niet door je vriendin laten beïnvloeden, echt niet!
    I've been there, ik wist niet of ik verliefd was of niet en mijn vriendinnen zeiden van wel, waardoor ik heel in de war was, toen het puntje bij paaltje kwam, was ik toch niet verliefd en zo heb ik die jongen veel te lang aan het lijntje gehouden.
    Je moet zelf voelen of je verliefd bent of niet.



    maar dat is het probleem.. ik weet niet of ik verlieft ben ;$ ik voel wel iets raar dat hij in mijn buurt is.. maar ik ben nog nooit verlieft geweest dus ik weet niet hoe dat voelt ;$


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    (...)


    maar dat is het probleem.. ik weet niet of ik verlieft ben ;$ ik voel wel iets raar dat hij in mijn buurt is.. maar ik ben nog nooit verlieft geweest dus ik weet niet hoe dat voelt ;$


    Ik wist het ook niet, ben er uiteindelijk ook zelf achter moeten komen na een tijdje. Maar als je echt verliefd bent, zal je het denk ik wel merken. Het kan wel zijn dat je iets voelt als je bij hem in de buurt bent ofzo, maar dat je niet echt helemaal verliefd bent.
    Ik denk persoonlijk mening dat je pas echt verliefd bent als je boven dat gevoel ook nog een vaak aan hem denkt, graag over hem praat..


    You're a star in heaven.