• Ik was van het weekend tegen een deur aangelopen (de punt) en had dus bloed op mijn voorhoofd alleen ik krab het de heletijd open ><
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Krijg je littekens van dus ik zou er een plakker van hello kitty op plakken.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik deed dat vroeger ook de hele tijd. Nu gelukkig niet meer.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Auw. Pijnlijk;


    A. ikmisje.

    Het is echt dom, midden op mijn voorhoofd :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Foei niet openkrabben ish niet goed(N)

    Plakkerr :Y) En dan foto trekken en op Quizlet zetten _O_

    Plakkerr :Y) En dan foto trekken en op Quizlet zetten _O_
    Vergeet het maar (N)
    Er staan al nieuwe foto's op met een laag foudation over mijn wondje :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -Heeft gekeken-
    Mwaha, ik ga jou kamer stelen :Y)

    Mijn kamer zuigt, waarom wil je hem hebben? :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn kamer zuigt, waarom wil je hem hebben? :]


    Ik wil jou kamer! xD

    Hij is MINSTENS 3keer groter dan mijn kamer! xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    Mijn kamer zuigt, waarom wil je hem hebben? :]


    Omdat ie nice is. Jij hebt tenminste een pc+Tv in je kamer en je mag posters op je muur en hij is gewoon af. Die van mij is lelijk :'D

    (...)

    Ik wil jou kamer! xD

    Hij is MINSTENS 3keer groter dan mijn kamer! xD

    Je mag hem hebben hoor mooi zilver met roze :'D
    Ik krijg toch een nieuwe en die is minstens twee keer zo groot als mijn kamer :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Omdat ie nice is. Jij hebt tenminste een pc+Tv in je kamer en je mag posters op je muur en hij is gewoon af. Die van mij is lelijk :'D
    Dan maak je mijn kamer na (:
    xd'
    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=previous&id=113315Hier zie je dat wondje op mijn voorhoofd wel redelijk goed zitten het is dat rondje, :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Niet slim, maar als ik een wondje heb, krab ik er ook vaak aan. Want dan begint het te jeuken en voor ik er erg in heb, is het weer open. -_-" En dat is soms best kut als ik dan er een litteken aan over hou. >_<

    Niet slim, maar als ik een wondje heb, krab ik er ook vaak aan. Want dan begint het te jeuken en voor ik er erg in heb, is het weer open. -_-" En dat is soms best kut als ik dan er een litteken aan over hou. >_<
    Ja, maar het raare is ik krab altijd alles open maar krijg geen littekens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.