• Ja dat ben ik op msn en hyves, mijn hyves is helemaal verwijderd en ik heb een nieuwe aangemaakt. OP mijn msn kan ik nog gewoon, alleen is iedereen verwijderd. Maar nu komt het, iemand heeft zitten te vertellen van: Laura scheld tegen mij met ziektes, en ze zei op msn dat ze mij haatte.. Etc. Nu heb ik al een hekel aan haar en ben tegen haar uit gevallen. Nu heel toevallig was zij de enige die nog in mijn lijst stond.
    ps: Als je mn hyves/msn had moet je het zeggen, dan voeg ik je weer toe.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    hmmz,,... dan had iemand jou passwoord moeten hebben O.O iemand uit vertrouwde omgeving?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Lullig! Ö

    x


    Sometimes it's best not to care.

    hmmz,,... dan had iemand jou passwoord moeten hebben O.O iemand uit vertrouwde omgeving?

    Nee niemand had hem, maar ik heb sown vermoeden dat dat meisje het heeft gedaan.. Het is wel allemaal heel toevallig?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    als niemand hem wist, is het eigelijk bijna niet mogelijk dat jij gehackt kan worden, tenzij er iemand een spy programma op je pc heeft gezet, die alle toetsen die jij indrukt opslaat


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (Rickjuh heeft verstand van pcs)

    volgens mij had ik je op hyves. En het is behoorlijk kut.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Das kut.


    A. ikmisje.

    kut voor je


    This is Suicide Silence