• Hebben jullie tips, voor als je wilt filmen op school? Ook onder de les. Zodat je niet betrapt word.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)Hmm leuk ^^ Das illegaal. Mensen filmen en op het internet plaatsen zonder dat ze op de hoogte zijn. Daarvoor kun je aangeklaagd worden, boetes en straffen opgelegd krijgen. Daarnaast kan je mobiel zowieso in beslag genomen worden door de docent. Zou het niet doen als ik jou was. Maar ja.. wie ben ik om jou tegen te houden?


    We filme geen andere mensen ofsoww, maar gewoon onself enZZ en uh.. You Know Youtube? xD kunne ze zowat iedereen aanklage xD


    --

    (...)

    We filme geen andere mensen ofsoww, maar gewoon onself enZZ en uh.. You Know Youtube? xD kunne ze zowat iedereen aanklage xD
    Ik had het niet zozeer over youtube zelf, maar over de mensen die jullie dan zouden filmen.. Maar als jij zegt dat jullie niemand filmen behalve jullie zelf dan zie ik daar het probleem niet van in. Maar vergeet niet. Iemand niet filmen, betekent ook .. geen stemopnames. Dus alleen jullie mogen infeite zicht en hoorbaar zijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Hmm leuk ^^ Das illegaal. Mensen filmen en op het internet plaatsen zonder dat ze op de hoogte zijn. Daarvoor kun je aangeklaagd worden, boetes en straffen opgelegd krijgen. Daarnaast kan je mobiel zowieso in beslag genomen worden door de docent. Zou het niet doen als ik jou was. Maar ja.. wie ben ik om jou tegen te houden?
    Wtf'... Niet aan gedacht.


    I live for the applause, you will die for it.

    gehehe als het druk is enzo dan is het niet moeilijk..
    achterin de klas onopgemerkt filmen?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Met Kirsten eens.
    Je loopt echt grote risico's.
    Vooral omdat het leraren zijn.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...) Wtf'... Niet aan gedacht.
    Zoiets dacht ik al ^^ Dus ik dacht laat ik het toch maar even melden ;)


    Wie du mir, so ich dir.