• Ik weet dat er maar 1 Hajar Ezrayedi op de wereld is, die achter het account 'LilGoofy' zit. Maar toch, wil ik even iets over onze vriendschap kwijt. (:

    Hajar is een geweldig persoon. Ze is er altijd voor me. Sinds de peuterschool konden we het erg goed met elkaar vinden. Na groep 7 werden we hechter dan ooit. We waren voor elkaar bestemd, als twee echte vriendinnen. Hajar steunde me altijd, ookal had zijzelf het ongelofelijk moeilijk om het verlies van haar opa te verwerken, dan steunde ze mij bij het verlies van mijn vader. En zij is de enige persoon in mijn sociale leven die dat doet, vanuit mijn vriendengroep. Ze is in staat om haar mobiel op te nemen als ik haar nodig heb, en dat om 2 uur 's nachts. Zo is zij. Esmee en Hajar, dat is perfectie. Hajar is perfectie. Ze is uniek. Ik denk dat ik ongelofelijk blij mag wezen met dit soort type vriendin, die zijn namelijk erg zeldzaam. Ooit gaan we elkaar verlaten, en dat ooit is in Juni/Juli. Maar we houden contact. Onze vriendschap is te bijzonder om te laten breken, om ermee te stoppen. Bij andere vriendinnen heb ik gehad dat ze vonden dat ik me aanstelde als ik huilde om mijn vader, maar bij Hajar was dat niet het geval; zij respecteerde dat ik rouwde om mijn vader. Ze vertelde dat ze er altijd voor me is, wat er ook gebeurt. En daarom is zij mijn beste vriendin. Omdat onze vriendschap zó hecht is, dat niemand die kan breken.
    Ookal hebben we weleens wat ruzie, het komt altijd weer goed.

    Lieve Hajar, ik hou zoveel van jou. <3


    -

    (...)

    Overstap naar de middelbare.
    Ja, zit nog op de basisschool ><

    Als jullie al zo bij elkaar zijn, dan zal het vast goed komen. I promise! ;3

    Goeie vrienden zijn moeilijk te vinden, en als je ze vind laat ze nooit meer los (:


    -

    (...)
    Nee, ik bedoel jou niet. Met jou spreek ik soms. Maar sommige zie ik op het forum en heb ik misschien eens een keer iets tegen gezegd en vond die wel lief.


    Maar ik bedoel; vrienden hier, waar ik af en toe mee spreek, maar niet een echte 'band' mee heb. n_n

    x


    All was well.

    (...)

    Maar ik bedoel; vrienden hier, waar ik af en toe mee spreek, maar niet een echte 'band' mee heb. n_n

    x

    ah zo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    WOW.
    Esmee, toen ik het las kreeg ik tranen in me ogen.
    Ik had nooit gedacht dat ik zo een vriendin had, die van me houd en me geweldig vind. Maar nu wel, en ik heb spijt van wat ik allemaal heb gezegt bij onze ruzie's.Maar je weet dat ik supperveel van je hou, meer dan ooit. Omg wat ben ik slecht in dit .x'D naja, je weet dat ik SUPPEERVEEL VAN JE HOUD

    Leuk.
    Ik mag haar niet zo maar ach.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    WOW.
    Esmee, toen ik het las kreeg ik tranen in me ogen.
    Ik had nooit gedacht dat ik zo een vriendin had, die van me houd en me geweldig vind. Maar nu wel, en ik heb spijt van wat ik allemaal heb gezegt bij onze ruzie's.Maar je weet dat ik supperveel van je hou, meer dan ooit. Omg wat ben ik slecht in dit .x'D naja, je weet dat ik SUPPEERVEEL VAN JE HOUD


    <3


    -

    Als het dan toch sarcastisch is hoef je hier niet te reageren.

    *is in het algemeen bedoelt*


    -

    (...)

    Dat had ik bij Whitnèy :Y)


    Inderdaad ^^
    en dankzij mij zijn we nu vriendjes.


    -

    Als het dan toch sarcastisch is hoef je hier niet te reageren.

    *is in het algemeen bedoelt*
    Zeg maar meteen dat, dat bericht tegen mij was bedoeld hoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)Zeg maar meteen dat, dat bericht tegen mij was bedoeld hoor.


    Ook, maar jij was niet de enige.


    -

    (...)

    Ook, maar jij was niet de enige.
    En als je niet eens zeker weet of het sarcastisch was gelieve dat niet te denken. Want het hele bericht meende ik. Ik vind het leuk voor je dat je zo'n goede vriendin hebt. En ik mag haar gewoon niet zo dus het was niet sarcastisch.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)En als je niet eens zeker weet of het sarcastisch was gelieve dat niet te denken. Want het hele bericht meende ik. Ik vind het leuk voor je dat je zo'n goede vriendin hebt. En ik mag haar gewoon niet zo dus het was niet sarcastisch.


    Nou, dan kwam het bij mij zo over.
    Je kan haar niet mogen enzo.
    Sorry dan.
    Ik ben nogal sneldenkend.


    -

    (...)

    Nou, dan kwam het bij mij zo over.
    Je kan haar niet mogen enzo.
    Sorry dan.
    Ik ben nogal sneldenkend.
    ok.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lief. (: