• Ik kan er nu wel om lachen, en dat spijt me. Waar ik om kan lachen, over de staking. De reden was niet leuk, daar kan ik nogsteeds niet om lachen, maar omdat het zo'n chaos werd. De staking van de mods, voor de gene die er niet waren; Wees blij, heel Quizlet crashte zowat ^^' I'm sorry, maar ik denk er nog wel regelmatig aan terug. Bij deze wil ik ook even zeggen dat ik respect heb voor de mods.

    Jullie ?

    ik las de titel en ik wist gewoon dat het om die staking zou gaan :Y) ghehe, ik vond het eerst wel leuk maar later werd ik er gek van. ben blij dat er mods zijn (: maar dat was ik ook al voor de staking.


    -

    (...)
    Ik zie het nog steeds voor me, alles met hoofdletters en zo .

    Honderden topic over hetzelfde, en dan nog honderden topics van mensen die zeiden dat je niet zoveel dubbele topics moesten maken (uiteindelijk deden zij het ook) :'P
    Ach was goed bedoeld van sommige:p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Daar heb je een punt, en dat had je toen vertelt :X'
    @ Rose, datwasjenaamtoch?
    Vanaf nu wel, omdat ik dat verzonnen heb. Nee, 't is eigelijk zo'n gezegde. Dacht ik. :Y)

    -Gaat snel een notitieboek zoeken-
    Dan verklaar ik hierby dit notitieboekje tot het officiële Quizlet geschiedenis boek (:
    Hmm, wát moet erin?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat was zo net met mijn verjaardag Ö


    everything you imagined, and more...

    (...)
    -Gaat snel een notitieboek zoeken-
    Dan verklaar ik hierby dit notitieboekje tot het officiële Quizlet geschiedenis boek (:
    Hmm, wát moet erin?

    Mijn naam. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    -Gaat snel een notitieboek zoeken-
    Dan verklaar ik hierby dit notitieboekje tot het officiële Quizlet geschiedenis boek (:
    Hmm, wát moet erin?

    1. De staking. 2. De staking. 3. De staking. Nee, joke. Pb je wel ^^ ' anders gaan we offtopic en dan word mijn topic gesloten en dat willen we niet!

    @Marshdinges.
    Onderandere ik, ik vondt het wel een goede kans om het te doen, sorry :X

    (...)
    1. De staking. 2. De staking. 3. De staking. Nee, joke. Pb je wel ^^ ' anders gaan we offtopic en dan word mijn topic gesloten en dat willen we niet!

    @Marshdinges.
    Onderandere ik, ik vondt het wel een goede kans om het te doen, sorry :X

    -Wacht geduldig op Pb-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ontopic blijven he meiden, en bedankt <3

    peace for the mods


    Love is the movement <3

    Jullie?
    Wel,
    ik heb volkomen respect voor de mods,
    meer kan ik niet zeggen.

    (...)
    1. De staking. 2. De staking. 3. De staking. Nee, joke. Pb je wel ^^ ' anders gaan we offtopic en dan word mijn topic gesloten en dat willen we niet!

    @Marshdinges.
    Onderandere ik, ik vondt het wel een goede kans om het te doen, sorry :X

    Maakt toch niet uit, moet je je niet voor excuseren hoor^^
    Viel me gewoon op tijdens die staking^^

    Bedankt allemaal trouwens =]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eigenlijk was het best grappig om te zien hoe hard Quizlet de mods nodig heeft. De chaos was echt erg, maar ik vond het plans gewetdig bedacht door de moderators en het heeft wel goed gewerkt. Alleen jammer dat ze toch weer moesten gaan bannen.En voorderest heb ik bijna altijd al respect gehad voor de mods.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik denk er zo'n beetje iedere dag aan.
    Ik kan van mezelf zeggen dat ik niet helemaal gek reageerde...
    Maar je hebt gelijk, het was deprimerend, maar ook heel lachwekkend om te zien hoe sommigen reageerden.


    You move me ......... Kurt

    Het enige wat ik wel zielig vond is dat er enkelen zelf een account gingen aanmaken en daarop zitten spammen, zoals die 'pok'


    All was well.

    Ik vond het toen rot. Ik ben toen niet meer online gekomen, aangezien ik er de pest aan had >.<


    Lil' Dustymouse.&#9834;