• Ik kan er nu wel om lachen, en dat spijt me. Waar ik om kan lachen, over de staking. De reden was niet leuk, daar kan ik nogsteeds niet om lachen, maar omdat het zo'n chaos werd. De staking van de mods, voor de gene die er niet waren; Wees blij, heel Quizlet crashte zowat ^^' I'm sorry, maar ik denk er nog wel regelmatig aan terug. Bij deze wil ik ook even zeggen dat ik respect heb voor de mods.

    Jullie ?

    Bedankt (:


    everybody needs a song.

    ik heb respect voor de mods too!:Y)
    maar ik vond de chaos neit zo grappig maja...meningen verschillen...

    Mee eens :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    De chaos was op zich wel lachen =]
    Het was op zich al helemaal niet leuk dat het nodig was, maar als je er op terugkijkt vond ik t wel mooi geslaagd :Y)


    BAM!

    ik was toen geband ;x
    laten we dat maar even vergeten :3


    All was well.

    Mods <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Gosh, ik vond sommigen echt hééél irritant worden, met zo'n 300x hetzelfde topic en al het gespam enzo. De volgende keer dat de mods gaan staken zal ik ze stuk voor stuk persoonlyk opzoeken en gaan smeken om terug te komen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    De chaos was op zich wel lachen =]
    Het was op zich al helemaal niet leuk dat het nodig was, maar als je er op terugkijkt vond ik t wel mooi geslaagd :Y)
    Ja daar heb je een punt.^^
    Quizlet liep in het honderd en overal verschenen topics van mensen die het goed bedoelde met daarin iets over respect en mods en over dat andere mensen zich moeste gedragen -flashbackt- ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gosh, ik vond sommigen echt hééél irritant worden, met zo'n 300x hetzelfde topic en al het gespam enzo. De volgende keer dat de mods gaan staken zal ik ze stuk voor stuk persoonlyk opzoeken en gaan smeken om terug te komen.

    Toen kon ik hun kelen ook wel dichtknijpen, maar nu vindt ik het een echte geslaagde actie :X Dat moet het Quizlet geschiedenis boek in!

    Ik vond die chaos toen echt vervelend. Er stond geen een goed topic in. Allemaal gespam. Ik was blij dat de mods terug kwamen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)Ja daar heb je een punt.^^
    Quizlet liep in het honderd en overal verschenen topics van mensen die het goed bedoelde met daarin iets over respect en mods en over dat andere mensen zich moeste gedragen -flashbackt- ^^.

    Ik zie het nog steeds voor me, alles met hoofdletters en zo .

    (...)
    Toen kon ik hun kelen ook wel dichtknijpen, maar nu vindt ik het een echte geslaagde actie :X Dat moet het Quizlet geschiedenis boek in!

    O.o Is er een Quizlet geschiedenis boek dan? M.. Maar dan moet ik er ook in hoor! Als het geweldigste persoon (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Om heel eerlijk te zijn was het heerlijk om de chaos eens compleet te zien. Écht héérlijk, gewoon.
    Het was gelukkig wel een geslaagde actie. Jammer dat de harde kern het dan weer moet verpesten en we alsnog aan het bannen moeten gaan.


    Bored.

    Mwah, ik was er toen niet.
    Ik hou best wel van leedvermaak =P
    Dat moet er veel zijn geweest :')


    Niet geschoten is altijd mis..

    Om heel eerlijk te zijn was het heerlijk om de chaos eens compleet te zien. Écht héérlijk, gewoon.
    Het was gelukkig wel een geslaagde actie. Jammer dat de harde kern het dan weer moet verpesten en we alsnog aan het bannen moeten gaan.

    Daar heb je een punt, en dat had je toen vertelt :X'
    @ Rose, datwasjenaamtoch?
    Vanaf nu wel, omdat ik dat verzonnen heb. Nee, 't is eigelijk zo'n gezegde. Dacht ik. :Y)