• Slecht kantje is dat ik nooit mijn serie's afmaak. Wat is dat van jullie?

What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

Dat ik dingen snel vergeet :X

Niet geschoten is altijd mis..

Mijn ook. Ik heb al lang geen deel meer geschreven van mijn series. Ik heb gewoon geen inspi meer.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Dat ik dingen snel vergeet :X

Dat is de ouderdom xp

What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

Ik maak ook altijd eerst 3 of 4 delen heel vlug achter elkaar, en dan weet ik niks meer ><
    En ik raak overal verdwaald. Ik was een keer helemaal de weg kwijt en toen bleek dat ik om de hoek van de straat stond ><
    Maar ik ben nachtblind dus daar kon ik niks aan doen ^^

Everything means nothing, if I ain't got you.

Mijn twee minuten geheugen, ik ben slecht in frans, engels en wiskunde, en ik schrijf mijn serie's nooit af.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

(...)
    Dat is de ouderdom xp
    Ja, maar bij mij is het echt niet normaal. Iemand die ik al 3 jaar ken (goeie vriendin van me) was ik gewoon ff de naam vergete xD

Kreeg ik een klap op me schouder om dat ik het vergeten was (lol)

Niet geschoten is altijd mis..

dat ik altijd mensen vergeet te verwittigen als er een nieuw deel is, zoals bij jou. Ik heb al lang niuewe delen van het vivivi verhaal maar had vndaag pas door dat ik jou moest verwittigen Ö Moet ik jou nog altijd verwittigen eigelijk ?
    <3

Some people make the world special just by being in it

Me2.

Uhm, ik vergeet dingen snel.
    Ben slecht in Frans, Wiskunde en Aardrijkskunde.

En ik ben al 2x verdwaald in het Sprookjesbos!:X

everything, in time

The same ^^'

Life is hard and then we die

Mijns slechte kantje ? I'm perfect, dude. ^^

A. ikmisje.

Ongeveer hetzelfde ; ik krijg teveel inspiratie en begin al teveel series. [':

dat ik niet nadenk voor ik domme dingen doe of zeg i]A[/i

it's cool to know nothing.

Dat ik té lief ben, en nee dat is geen eigendunk, das gewoon de waarheid, en nee dat vind ik ook niet fijn..
    Ik durf nooit echt ''nee'' te zeggen, en ik heb mijn vriendje nou al 4x vergeven terwijl andere mensen hem al na de 2e keer zouden dumpen enzo :'3

I don't need words to feel those lips.