• Omg, wat een vraag Oo


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben 13 , En nee XD Ik vind die dingen eng..


    Crack a bottle

    ik ben 12 en word in de zomer 13, en nee ik vind ze raar

    Nee. Ik vind ze eng. Mijn buurvrouw is bijna overleden aan die tamponziekte.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sjeeeu, wat een vraag.


    EGYPTIAN GOD

    Nee. Ik vind ze eng. Mijn buurvrouw is bijna overleden aan die tamponziekte.

    TSS, dat kun je alleen krijgen als je er niet tegen kan, of je tampon er te langer dan 8h in laat zitten. x]
    Ik ben 16 en gebruik ook tampons, veel gemakkelijker vind ik. Maar 's nachts niet, want ik ga niet om de 4h opstaan om hem te verversen, dus 's nachts doe ik maandverband in. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    omg indurdaad, wat een vraag. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    TSS, dat kun je alleen krijgen als je er niet tegen kan, of je tampon er te langer dan 8h in laat zitten. x]
    Ik ben 16 en gebruik ook tampons, veel gemakkelijker vind ik. Maar 's nachts niet, want ik ga niet om de 4h opstaan om hem te verversen, dus 's nachts doe ik maandverband in. =)

    the same here ^^


    I solemny swear i am up to no good

    (...)
    TSS, dat kun je alleen krijgen als je er niet tegen kan, of je tampon er te langer dan 8h in laat zitten. x]
    Ik ben 16 en gebruik ook tampons, veel gemakkelijker vind ik. Maar 's nachts niet, want ik ga niet om de 4h opstaan om hem te verversen, dus 's nachts doe ik maandverband in. =)

    Ben ik de enige die hem 's nachts inhoud? Mijn mama gebruikt die dingen al haar hele leven en heeft nog nooit TSS gekregen, ookal laat ze hem er de hele nacht inzitten. Doe ik dus ook en het kan me niet echt schelen... Ben dus ook 16.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ben ik de enige die hem 's nachts inhoud? Mijn mama gebruikt die dingen al haar hele leven en heeft nog nooit TSS gekregen, ookal laat ze hem er de hele nacht inzitten. Doe ik dus ook en het kan me niet echt schelen... Ben dus ook 16.

    Er is gwn kans erop dat je TSS krijgt door hem er te lang in te laten zitten. De kans dat je het Toxic Shcck Syndrome krijg is niet zo groot. Zal wel ergens op de verpakking staan. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Er is gwn kans erop dat je TSS krijgt door hem er te lang in te laten zitten. De kans dat je het Toxic Shcck Syndrome krijg is niet zo groot. Zal wel ergens op de verpakking staan. x]

    Ja, ik weet het hoor. Daarom laat ik hem er ook inzitten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Originele forumpost verwijderd. Slotje.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)
    Ja, ik weet het hoor. Daarom laat ik hem er ook inzitten.

    Op de bijsluiter staat dat je hem ook 's nachts kunt gebruiken.
    En over TSS wordt gezegd dat het een zeldzame ziekte is, die niet per se veroorzaakt wordt door een tampon, die zowel bij mannen en vrouwen voorkomt. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury