• Ik heb hier een verhaaltje (heel klein ..); en jij mag hier helemaal zelf een einde aan maken. een goede afloop, maar misschien wel een slechte afloop. Wees creatief!

    Ik voelde dat de pistool hard tegen mijn voorhoofd was gedrukt. Pijn deed het niet. Maar de angst dat ik dood werd geschoten had ik wel. "Jij doet nu wat ik zeg, anders heb je niet meer lang te leven." bromde de man die me dood wou schieten. Ik koos was hij wilde. Het moest maar. Ik wilde geen afscheid van het leven nemen. Geen afscheid van mijn ouders, mijn vrienden en het hele geheel daar om heen.


    Jij mag verzinnen wát de man wou, en hoe het was. Het mag zelfs heel lang zijn! succes!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik voelde dat de pistool hard tegen mijn voorhoofd was gedrukt. Pijn deed het niet. Maar de angst dat ik dood werd geschoten had ik wel. "Jij doet nu wat ik zeg, anders heb je niet meer lang te leven." bromde de man die me dood wou schieten. 'Nee da doe'k nie' zei ik. 'Ok' zei de man en hij liep weg.
    Einde.
    [zeer droog vandaag x'D]


    Mew <3

    'Omfg, ik moet plassen.' zei de man, en hij rende met zijn handen voor zijn kruis het steegje uit. :Y)En toen ging ik naar de McDonalds.En bij de McDonals ging ik naar de WC, raad eens wie ik tegen kwam? JA DIE MAN! =D En toen gingen we vrolijk samen een hamburger eten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is moeilijk. Zeer moeilijk. Ik wilde het niet, en ik ging mijn hele leven er spijt van krijgen. Ik zou dan een moordenaar zijn. Serieus een moordenaar. Ik moest dan in de bak en had ik geen leven meer. Maar alles beter dan niet leven. Het is niet voor testellen. Hij liet zijn pistool zakken. Zijn boze blik werd vervangen door een glimlach. Blij was het niet. Slap. Hij stak zijn hand met zijn pistool erin, naar voren. "Alsjeblieft" zei hij. Ik vond het geen goed moment om `dankjewel` te zeggen. Het zweet brak me uit. De tranen stroomden over mijn wangen. Hij stond daar. Wit gezicht, de slappe glimlach. Ik kon het niet! Ik ben niet zo slecht. Hij begon te snauwen. "Doe het gewoon, laat het over je heen gaan, er is niks moeilijks aan." Ik strekte mijn armen, pakte het pistool goed beet en legde mijn vingers om de trekker. Ik kneep mijn ogen stijfdicht. Ik wou het niet zien. Ik verstrak de greep nog eens. BAM. Over, uit. Mijn armen zakte naar beneden. Oke. Vanaf nu was ik een moordenaar.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dus daarom liep ik weg. Ik ging naar mijn vriendin toe. En we gingen hondenhotel 8) kijken.
    END.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dus daarom liep ik weg. Ik ging naar mijn vriendin toe. En we gingen hondenhotel 8) kijken.
    END.
    Droogheid :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    'BOEM'
    *dood*


    Protège moi de mes désirs.

    Ik wilde gewoon niet dood, dus ik deed wat de man zei. Ik moest een bank overvallen & al het geld stelen. Ik liep de bank binnen, schreeuwde dat iedereen gebukt moest zitten anders vielen er doden. 'OMG ben ik dit?' d8 ik. Ik liep naar de kluis - pistool nog steeds op de mensen gericht - en pakte al het geld eruit. ik liep terug naar buiten en voordat hij het geld uit me handen kon pakken, schoot ik op de man, rende keihard weg & zag dat ie 8r me aan kwam met een bloedspoor. Ondertussen belde ik de politie. Later word de man opgepakt, verbonden & leggen we het geld terug.
    EINDE.

    (ik moest vandaag voor me Nederlands SE een verhaal schryven van 350 woorden >< )


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    'BOEM'
    *dood*
    xd. hoe sneu ;p


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)xd. hoe sneu ;p


    Nou, niet. :Y)


    Protège moi de mes désirs.

    Toen rinkelde een bel door de stad. Er werd omgeroepen dat er een Reusachtige roze beer gesignaleerd was. Toen zag ik enorme roze pluchen voeten en keek omhoog.. er stond een enorme beer. Hij zei: 'Hallo! zullen we samen naar de IKEA?' Oke, zei ik. Alleen weet ik niet of dit meneertje hier dit goed vindt. 'Alstjeblieft?' zei de beer. 'Okee.' zei de man. 'voor deze keer.' toen waren ik en de beer heel blij en gingen naar de IKEA. 'Maar je moet wel voor 6 uur weer hier zijn he?!' zei de man.
    Toen ik en de beer naar de IKEA waren geweest, kwam ik weer terug in het steegje. daar stond het mannetje weer. 'Hoi'. zei hij. 'Hoi.. ik ben optijd dus je hebt nog tijd genoeg om me te vermoorden..' 'ja.' zei de man... en schoot me neer.


    Als je maar een ananas hebt..