• Like Kijk.. Mijn vriendin Kayleigh heet van der agternaam BraamKolk.. Mijn vriendin dagt dat ze zij Schaamkolk.. dus mijn Bf maakte er meteen Kees Schaamhaar van *Kayleigh vonden we in het begin te moeilijk dus nu noemt ze Kees* dus ik al meteen: 'Nee Kees Haar Schaamhaar..' En ik en me Bf lagen de helle gymles egt op de grond van het lagen.. aleen om het woordje Schaamhaar >< Temsisten op de manier hoe ik die opmerking maakt..
    Maar hebben jullie dat ok wel eens,, dat je egt een Lagbui krijgt door een woord, en dat slaat dan nergens op.. Ik en mijn Bf vonden het hilaries en de rest staarde ons raar aan, terijwl een paar meiden het wel grappig vonden, maar van de rest niet mogten laggen ><
    omdat Kees beledigt was.. x']
    Kijk,, het klinkt u ook helemaal niet grappig ofzu.. en morgen als het worde Schaamhaar vorbij komt, liginen ik en mijn Bf vast ook wel weer plat.. Best Stom,, dat je zo melig kan worden van zoon Normaal woord..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ja , Zovaak --' XD

    Poep.
    WHAAHAHAHAHAHA.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Heb ik ook dikwijls.
    Lig ik helemaal plat op de grond van het laggen, begrijpt de rest het niet. :'D

    Heb ik ook dikwijls.
    Lig ik helemaal plat op de grond van het laggen, begrijpt de rest het niet. :'D

    dat is eigenlijk het leuks.. dat je zoon lol kan hebben, terwijl de andere totraal niet begrijpen warom.. x'] en je stom staat aan te straren of je gek ben


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    niet zo stom hoor xDxD

    ik lach bijna om elk woord XD

    Soms heb ik dat.. ligt aan m'n bui. Ik heb soms wel een heel serieuze bui en soms totaal niet, en lach ik om dingen waar een ander totaal niet op let ofzo.


    Als je maar een ananas hebt..

    pud-ding.


    ok

    Ik ga wel lachen met het woord paté :'D