• Jullie zullen het wrsch wel al gehoord hebben, maar in Duitsland heeft een jongen van 17 op zijn school 3 leraressen, 1 jongen en 8 meisjes dood geschoten. Toen hij wou vluchten, heeft hij onderweg nog eens 3 mensen neer geknald, vervolgens heeft hij zelfmoord gepleegd...

    http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/761726/2009/03/12/Kretschmer-kondigde-zijn-slachtpartij-aan-op-het-net.dhtml



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: link maken)

    @Seel
    Zelfmoord, niets politie. Die mogen dat alleen doen als het écht nodig is. Ze waren met een speciaal interventieteam ofsoo met alle beveiliging. Hij heeft zm gepleegd.

    mss was het ook wel nodig he :S hij had al bijna 20 mensen vermoord Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    (...)

    -Word niet bang- Maar da's omdat ik me er al op voorbereid moest het hier gebeuren. Mijn plan: Als er één of andere mens binnenkomt met een pangpanger (omg, vaag --') dan neem ik mijn stoel, spring voor hem en klop hem daarmee neer. En dan ben ik de held van de dag (': -is serieus-


    ik ben daar wel bang voor :S ik zit in de school waar annick van Uytsel is geweest ... toen zij werd teruggevonden was heel de school in shock! dat zoiets zo dichtbij gebeurd maakt mij wel bang


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    (...)

    ik ben daar wel bang voor :S ik zit in de school waar annick van Uytsel is geweest ... toen zij werd teruggevonden was heel de school in shock! dat zoiets zo dichtbij gebeurd maakt mij wel bang


    Ik ben niet bang. Vroeger was ik dat, nu niet meer. In Dendermonde, Kim De Gelder, da's amper vijftien kilometer van mij, waar ik woon. Nooit bang geweest.

    Kan je der een link van maken ?


    All was well.

    Soms is het zo leuk wat liefde met je kan doen, andere keren doet het je meer pijn dan anderen je kunnen aandoen.
    Het is gewoon onvoorspelbaar, liefde.

    Hij heeft zich aan het einde toch door het hoofd geschoten?! ik denk niet dat, dat uit wanhoop was ofwel..?

    Ik ben 'r trouwens niet echt bang voor anders zo je voor alles wel bang kunnen zijn..


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Soms is het zo leuk wat liefde met je kan doen, andere keren doet het je meer pijn dan anderen je kunnen aandoen.
    Het is gewoon onvoorspelbaar, liefde.

    Hij heeft zich aan het einde toch door het hoofd geschoten?! ik denk niet dat, dat uit wanhoop was ofwel..?


    De politie had hem in een van zijn benen geschoten, en hij zal beseft hebben dat hij niet meer kon vluchten, dus heeft hij zichzelf een kogel door het hoofd geschoten. Maar hij had al op een of andere internetsite gezegd dat hij het beu was en zelfmoord wou plegen..

    Grillig gewoon. ö
    Ik heb geen medelijden met hem dat hij zelfmoord pleegde. Zo iemand verdient het niet meer om verder te leven. Ö

    @Unhearted en de rest

    Hoe kunnen ze nu eigenlijk weten dat hij dat deed uit wraak? Like, hij heeft zelfmoord gepleegd en geen woorden ervoor gelost :'D

    echt ontzettend erg .. snap niet hoe mensen zo gestoord kunnen zijn om zoiets te doen. vreselijk.


    -

    @Unhearted en de rest

    Hoe kunnen ze nu eigenlijk weten dat hij dat deed uit wraak? Like, hij heeft zelfmoord gepleegd en geen woorden ervoor gelost :'D

    hij zou zijn daden al op een site hebben aangekondigd de avond ervoor.. maar ik weet wel niet of hij iets over wraak had gezegd..

    Hij had toch ook zowat alleen maar meiden/vrouwen neergeschoten? omdat ht al een paar keer was uitgegaan met z'n ex..


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Echt erg.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Dit doet me denken aan een film 'Bom bom you're dead.' alleen deed ie dat met de hele school en omdat hij ziek in zijn hoofd was. Mooie film. :3


    Als je tiet maar goed zit.

    Weetje wat opvald.
    Het was de dag ervoor in Alabama, Amerika, gebeurt. En dan opeens ook in Duitsland.
    Ook een keer was in Virginia, Amerika, een paar dagen later in Finland x_x
    Stelletje wannabe's ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    (...)
    Liefdesverdriet?
    Het geweer heeft hij van zijn vader gepikt, en nadat de politie zijn huis is gaan controleren, zat de PlayStation nog aan. Een agressief spel waarbij je mensen doodt -.-'
    x


    Hij speelde agressieve moordspellen, en raakte daar verslaafd en depressief door.
    Hij was lid van een schiethuis/school ofzo en had daardoor 15 (of zoiets in de buurt) wapens thuisliggen.


    -