• Jullie zullen het wrsch wel al gehoord hebben, maar in Duitsland heeft een jongen van 17 op zijn school 3 leraressen, 1 jongen en 8 meisjes dood geschoten. Toen hij wou vluchten, heeft hij onderweg nog eens 3 mensen neer geknald, vervolgens heeft hij zelfmoord gepleegd...

    http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/761726/2009/03/12/Kretschmer-kondigde-zijn-slachtpartij-aan-op-het-net.dhtml



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: link maken)

    Ik weet niet waar deze wereld naartoe gaat.
    Het komt steeds maar dichter.
    De vraag is nu:
    Waar zal het de volgende keer zijn?

    Het schijnt dat hij depressief is geworden door de moordspellen die hij speelde. Hij was lid van een schietschool en had daardoor 15 wapens thuisliggen. Hij had een dag voor deze gebeurtenis aangekondigd dat hij vandaag dus terug naar zijn oude school ging, om wraak te nemen.
    Zijn vriend naar wie hij dit bericht stuurde, vatte het niet serieus op. Integendeel zelfs; hij meende echter dat hij dacht dat het een grapje was.
    Dat was het dus niet. Hij is de school binnengekomen en schoot wild in het rond. Toen de politie hem aanhield nadat hij 8 meisjes, 1 jongen, 3 leerkrachten en 3 voorbijgangers om het leven had gebracht, schoot de politie hem ergens op een plek die nog genoeg kracht had; hij bleef leven. Daarna pleegde hij zelfmoord.

    Zo ongeveer.


    -

    Dit heeft me wel laten schrikken. En dat vooral omdat onze schooldeur altijd openstaat. Ze vergeten hem altijd te sluiten, ookal is het half 2, half 11, wat dan ook. ><
    Maar zoiets verwacht je niet.


    -

    Dit heeft me wel laten schrikken. En dat vooral omdat onze schooldeur altijd openstaat. Ze vergeten hem altijd te sluiten, ookal is het half 2, half 11, wat dan ook. ><
    Maar zoiets verwacht je niet.


    Doen ze bij ons ook niet. De poorten staan echt constant open. Jan en alleman kan binnenlopen in onze school. --'


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Doen ze bij ons ook niet. De poorten staan echt constant open. Jan en alleman kan binnenlopen in onze school. --'


    Inderdaad.
    En bij onze school is al meerdere malen ingebroken. Dan zijn er wel computers en digitale schoolborden gestolen, maar toch..


    -

    (...)

    Inderdaad.
    En bij onze school is al meerdere malen ingebroken. Dan zijn er wel computers en digitale schoolborden gestolen, maar toch..


    Dat gebeurt bij ons nou niet. Er is wel eens ingebroken en vanalles kapotgemaakt, maar dat was lang voordat ik geboren was.
    Ik zou het heel erg appreciëren moesten ze die poorten sluiten tijdens de schooluren.


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Dat gebeurt bij ons nou niet. Er is wel eens ingebroken en vanalles kapotgemaakt, maar dat was lang voordat ik geboren was.
    Ik zou het heel erg appreciëren moesten ze die poorten sluiten tijdens de schooluren.


    Geldt ook voor mij. :')
    Nee, echt. Je hoort steeds vaker over ernstige gebeurtenissen op scholen. Dus dat betekend niet heeeel veel goeds..


    -

    (...)

    Geldt ook voor mij. :')
    Nee, echt. Je hoort steeds vaker over ernstige gebeurtenissen op scholen. Dus dat betekend niet heeeel veel goeds..


    Inderdaad. vandaag stond in de krant een overzichtje met allemaal van gelijksoortige gebeurtenissen op scholen door de jaren heen. ö En dat komt steeds dichter bij. Vroeger was dat alleen in Amerika. Nu al in Duitsland.
    Welke gaat de volgende zijn?


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Inderdaad. vandaag stond in de krant een overzichtje met allemaal van gelijksoortige gebeurtenissen op scholen door de jaren heen. ö En dat komt steeds dichter bij. Vroeger was dat alleen in Amerika. Nu al in Duitsland.
    Welke gaat de volgende zijn?


    Ik gok op Nederland. ><


    -

    Verschrikkelijk hoe je dat kan doen.


    A. ikmisje.