• ik heb een irritant kapsel. nou.. het kapsel is niet zo moeilijk, maar mijn haar. als ik het borstel (15 minuten) ik doe alles eraan enzo. dan zit het heel mooi, en heel mooi gestreken, weetjewel. maar even later zit het (**) en is het weer zoals ik uit bed stapte; niet leuk dus. mijn kapsel is zoiets; http://img297.imageshack.us/img297/983/12ch6.png alleen ik heb geen krullen, en ik heb lichtblondhaar. weetjij wat ik verkeerd doe? ik gebruik trouwens shampoo van guhl (maar die heb ik altijd al gebruikt en vroeger voordat ik dit kapsel nam ging het wel altijd goed)
    x


    EGYPTIAN GOD

    Vergeleken met mijn haar is jouw haar nog GEWELDIG.
    Mijn haar zit altijd goed als ik thuis ben, kom ik op school, is het bagger.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    * heeft zo weinig verstand van haar en doet ook avnalles fout*
    heb ik dus de laatste tijd ook telkens, vooral met dat laatste kapsel
    maar ik denk dat m'n froufrou te kort is en daarom altijd verkeerd zit xD
    nja, succes
    maar ik akn niet echt helpen denk k
    xxx tabitha

    Misschien eens andere producten gaan gebruiken? Ofwel ligt het gewoon aan dat kapsel, dus eigenlijk wil dit zeggen dat je er niet zo'n goed haar voor hebt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind dat onhandelbaar haar wel uniek (en cool enzo...)


    *To fear death is to limit life*

    Weet je wat bij mij heel hard helpt?
    Als ik 's ochtends mijn haar stijl en in model breng, is het zo weer naar de klote. Maar ik douche dus 's avonds, was mijn haar. Laat het een half uurtje drogen zodat het natste eruit is. Dan droog ik het met de haardroger en stijl ik het. Door erop te slapen wordt het nog veel stijler en de volgende ochtend heb ik enkel nog haarlak nodig en af en toe mijn bles nog even stijlen. :'D

    Weet je wat bij mij heel hard helpt?
    Als ik 's ochtends mijn haar stijl en in model breng, is het zo weer naar de klote. Maar ik douche dus 's avonds, was mijn haar. Laat het een half uurtje drogen zodat het natste eruit is. Dan droog ik het met de haardroger en stijl ik het. Door erop te slapen wordt het nog veel stijler en de volgende ochtend heb ik enkel nog haarlak nodig en af en toe mijn bles nog even stijlen. :'D

    heb ik ook al gemerkt
    als je je haar 's avonds wast
    dt het de volgende dag veel beter wil meewerken xD
    alleen ben ik te lui het elke avond te wassen:$

    Ik vind jou haar juist mooi ;3

    weet je hoe dat van mij meestal zit x_x
    het is of helemaal plat en saai of het staat recht op o.o


    We can only learn to love by loving.

    Weet je wat bij mij heel hard helpt?
    Als ik 's ochtends mijn haar stijl en in model breng, is het zo weer naar de klote. Maar ik douche dus 's avonds, was mijn haar. Laat het een half uurtje drogen zodat het natste eruit is. Dan droog ik het met de haardroger en stijl ik het. Door erop te slapen wordt het nog veel stijler en de volgende ochtend heb ik enkel nog haarlak nodig en af en toe mijn bles nog even stijlen. :'D
    koel. maar moet ik het ook stijlen, terwijl ik stijl haar heb?


    EGYPTIAN GOD

    Nja. Mss moet je er extrasterke haarlak of gel op doen ?


    A. ikmisje.

    Mijn haar is pas (...) in het begin zit het leuk, en daarna gaat het pluisen en hangt het niet normaal meer naar beneden maar staat het opzij en is het breder dan m'n hoofd..o_Ô dat is dus de reden dat ik het altijd vast doe.


    Als je maar een ananas hebt..

    (...) koel. maar moet ik het ook stijlen, terwijl ik stijl haar heb?

    Dit trucje is eigenlijk heel handig tegen het pluizen van je haar. :'D