• ik heb dus al bijna 3 maanden verkering met een jonge. ik ben echt stapel gek op hem.
    en eigenlijk is dit het 1e probleem dat ik heb over hem.

    ik kreeg gisteren van hem smsje:
    hey ik voel me schuldig, want ik heb weinig tijd voor je de laatste tijd. [en ging nog verder] en toen stond er: jij verdient beter

    van dat laatste schrok ik echt heel erg want ik dacht dat hij ging uitmaken ofzo. dus ik sms hem zo terug dat ik alleen hem wil en alles, kreeg ik geen antwoord, heb ik halve nacht wakker gelegen.

    komt hij vanmiddag online en ik zeg zo heey en hij ook, en toen was het tijdje stil. zeg ik wat ben je stil, zegt hij dat hij op de Xbox aan het spelen is. snap ik er dus helemaal niks meer van wat hij voelde zich schuldig dat we hele week maar 1 of 2 keer snel op msn hadden gesproken omdat hij moet werken, en gaat hij op Xbox spelen terwijl we nu even snel bij kunne kletsen want komende week krijgen we het weer zo druk.

    weten jullie tips ofzo? want ik weet niet wat ik hier mee aan moet


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    (...)

    maar ik weet niet hoe hij reageerd:$ dit is 1e keer dat er iets is:$
    verstand op nul en bellen =P, als hij een beetje gemeen praat ofzo moet je gaan beginnen snikken. (K)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)verstand op nul en bellen =P, als hij een beetje gemeen praat ofzo moet je gaan beginnen snikken. (K)


    haha ik ben heel slecht in nep huilen, maar ik denk dat ik hem maar wel ga bellen ja [/nerveus]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Meis!! je moet sterk zijn en gewoon praten, hoe moeilijk en hoe eng je het ook vind..als je dat voor je gaat houden voel je je alleen maar onzeker.

    (...)

    haha ik ben heel slecht in nep huilen, maar ik denk dat ik hem maar wel ga bellen ja [/nerveus]
    Bellen, jongens kunnen daar niet goed tegen tegen huilende meisjes , krijgen ze medelijden (baby)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Bellen, jongens kunnen daar niet goed tegen tegen huilende meisjes , krijgen ze medelijden (baby)

    heb je er ervaring mee?:P

    (...)
    heb je er ervaring mee?:P

    Ik ben zelf een jongen =P
    Meisjes krijgen alles gedaan bij mij als ze me of *zielig gaan aankijken* * gaan huilen* *gaan smeken* (baby)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Ik ben zelf een jongen =P
    Meisjes krijgen alles gedaan bij mij als ze me of *zielig gaan aankijken* * gaan huilen* *gaan smeken* (baby)


    Ja ik weet dat je een jongen ben :P mag wel blond zijn:P maar zo dom ben ik niet xD...

    Maar dat is niet bij alle jongens,,bijv: 1 van mijn exen,,k*t kind dat het was:P

    Misschien moet je samen met hem is iets leuks gaan doen fso^^


    Just a simple "I love you" (:

    jongens zijn nu eenmaal raadsels voor ons x)
    ik weet niet echt tips ik ken je vriend niet dus ik weet ook niet op wat hij het best reageert enzo..
    praten helpt altijd;) en zo weet je ook direct heo het tussn jullie zit(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    jongens zijn nu eenmaal raadsels voor ons x)
    ik weet niet echt tips ik ken je vriend niet dus ik weet ook niet op wat hij het best reageert enzo..
    praten helpt altijd;) en zo weet je ook direct heo het tussn jullie zit(K)
    Xx

    Hoe denk je dat het voor jongens is.
    Meisjes zijn raadsels voor ons (baby)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Hoe denk je dat het voor jongens is.
    Meisjes zijn raadsels voor ons (baby)


    Niet een raadsel, maar een BIG MYSTERY. (A)


    One who knows nothing can understand nothing.

    bellen xD


    /

    (...)
    Hoe denk je dat het voor jongens is.
    Meisjes zijn raadsels voor ons (baby)


    Ben ik dan eigelijk wel een jongen? :P

    Ik schijn meisjes wel te begrijpen O.O

    En uhm, wat je het beste kan doen is zeggen: "ik vind het niet leuk dat je zo stil doet , daardoor ga ik me rot voelen en verdrietig.. "

    Als jij je dan ook echt zo voelt O.O
    :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.