• Mijn papa is dus 65 jaar en kan al op pensioen gaan. En nog nooit heb ik er bij stil gestaan tot vandaag. Ik heb dus een stiefbroer en stiefzus van rond de 37 jaar. Met die mensen heb ik geen contact, maar die kunnen wel al kinderen hebben, dus is mijn papa een opa? Sommigen denken dat mijn papa mijn opa is en daar schaam ik me meestal over. En zeker omdat hij niet mee is met de tijd. =,= Heeft er iemand daar nog last van? [Je wilt niet weten hoeveel jaar mijn ouders verschillen.]


    You'll never dream alone. <3

    Wat is het probleem dan?


    You'll never dream alone. <3

    hoeveel verschil is er dan?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Er was ook zo'n programma.. maar er was een moeder en die was 32 en dat kind was 18 o.O. dan was de moeder 14 toen ze het kind kreeg. dat vind ik nou vreselijk;; als je zo vroeg je kind krijgt.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mijn vader is 50 en de meesten kijken nu al raar op als ik dat zeg. Toch, dat boeit me niet. Oud of niet, hij is en blijft lief/aardig/grappig , en meer moet dat niet zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Er was ook zo'n programma.. maar er was een moeder en die was 32 en dat kind was 18 o.O. dan was de moeder 14 toen ze het kind kreeg. dat vind ik nou vreselijk;; als je zo vroeg je kind krijgt.


    Lijkt me ook niet echt de idiale leeftijd.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Er was ook zo'n programma.. maar er was een moeder en die was 32 en dat kind was 18 o.O. dan was de moeder 14 toen ze het kind kreeg. dat vind ik nou vreselijk;; als je zo vroeg je kind krijgt.


    Ik ben 13, mijn zusje is 11, mijn broertje is 6, mijn papa is 65 en tenslotte word mijn moeder 41.


    You'll never dream alone. <3

    Mijn vader is 50 en de meesten kijken nu al raar op als ik dat zeg. Toch, dat boeit me niet. Oud of niet, hij is en blijft lief/aardig/grappig , en meer moet dat niet zijn.


    Ik vind het niet leuk als mijn papa meteen kwaad word om het domste. Dat is zo'n hele vernedering. Liet ik één keer mijn boek van de pianoles vallen begon hij hard te schreeuwen dat ik niet zo lomp moet zijn en nog van dat gezeik en al die mensen zaten zo te kijken naar mijn vader en naar mij. Nou, toen heb ik me wel doodgeschaamt.


    You'll never dream alone. <3

    me vader is 42 en me moeder 40


    /

    Mijn vader is écht een opa... hij is opnieuw getrouwd, en die had toevallig een kind dat zwanger was..:Y)
    (en hij is 42..x3)


    Als je maar een ananas hebt..