• Mijn papa is dus 65 jaar en kan al op pensioen gaan. En nog nooit heb ik er bij stil gestaan tot vandaag. Ik heb dus een stiefbroer en stiefzus van rond de 37 jaar. Met die mensen heb ik geen contact, maar die kunnen wel al kinderen hebben, dus is mijn papa een opa? Sommigen denken dat mijn papa mijn opa is en daar schaam ik me meestal over. En zeker omdat hij niet mee is met de tijd. =,= Heeft er iemand daar nog last van? [Je wilt niet weten hoeveel jaar mijn ouders verschillen.]


    You'll never dream alone. <3

    Doen ze bij mij ook, mijn vader mijn opa noemen, Hij is 67. Mijn ouders verschillen 14 jaar.


    blame the bully.

    Ik niet, maar ik ken wel iemand met zo'n ouders. Haar moeder en vader zijn allebei ergens in de 50 denk ik en haar broers en zussen zijn in de 30. (Ze is een laatkomertje..)

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Mijn vader is 48,bijna 49 ;3 maar hij gaat mee met de tijd en hijs lief ;3


    We can only learn to love by loving.

    Mijn moeder is al LAAANG oma.
    Maar ze is pas 47. En die kinderen zijn niet haar echte kinderen. Maar dat is een lang verhaal.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn vader is 51, en hij ziet er niet uit als een opa :p


    -

    Doen ze bij mij ook, mijn vader mijn opa noemen, Hij is 67. Mijn ouders verschillen 14 jaar.


    De mijne verschillen 24 jaar. >.< En dat haat ik wanneer ze zeggen. 'Waarom neem jij altijd je opa mee, inplaats van je papa?' dan moet ik die kinders nog eens gaan uitleggen dat dat mijn pa is.


    You'll never dream alone. <3

    Mijn vader is 48,bijna 49 ;3 maar hij gaat mee met de tijd en hijs lief ;3


    De mijne is super, mega streng. Net alsof ik in de jeugd van tegenwoordig leef. >,< [/niet zo streng, maar wel heel streng.]


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    De mijne verschillen 24 jaar. >.< En dat haat ik wanneer ze zeggen. 'Waarom neem jij altijd je opa mee, inplaats van je papa?' dan moet ik die kinders nog eens gaan uitleggen dat dat mijn pa is.

    Dat zeggen ze dan wel op een lullige manier. o.o Bij mij hebben ze dat ooit gezegt, gewoon om te plagen, maar ik kan me het voorstellen dat je het irritant vind. Het is ook best raar als je erover nadenkt, dat je bijvoorbeeld een vriend zou hebben van 24 of 14 jaar ouder.


    blame the bully.

    (...)
    Dat zeggen ze dan wel op een lullige manier. o.o Bij mij hebben ze dat ooit gezegt, gewoon om te plagen, maar ik kan me het voorstellen dat je het irritant vind. Het is ook best raar als je erover nadenkt, dat je bijvoorbeeld een vriend zou hebben van 24 of 14 jaar ouder.

    Uhu, ik vind het eng. Mijn moeder was O jaar en mijn papa 24. Ö


    You'll never dream alone. <3

    mijn moeder is 39 en me vader 40. ;\


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Moeder 54 en vader 42. Maar heb het probleem niet omdat ze allang gescheiden zijn...


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn vader was 47 toen hij overleed.
    Hij zou 8 September 49 moeten worden.
    Mijn moeder is 41.


    -

    mijn vader is 52 & Me moeder ook 52 :Y) als ziet me moeder en niet zo uit XD

    Maar ik erger me er wel aan. Omdat vroeger mochten de kinderen in huis hun mening niet zeggen of ze kregen al een slaag. Nou, dat doet mijn papa ook. Als ik vind dat hij ongelijk heeft (zeg ik altijd op een rustige manier zodat het niet lijkt alsof ik wil zeggen dat hij alles fout heeft -weet niet hoe ik het moet uitleggen-) dan is het huis te klein want dan roept mijn pa heel het huis bijeen om te zeggen dat hij langer op de aarde woont en dat hij alles wel beter weet. >_<


    You'll never dream alone. <3

    Nee, ik heb een ander probleem, Mijn moeder is 32 en ik ben 15 :')


    Niet geschoten is altijd mis..