• Ja ik vind hem er een beetje eng uitzien, als ie zo bruin is x'D
    en hah die dread gaan hem zo niet af vind ik. dat zwart en dat blond vloekt dan zo hard.
    http://www.iloveradio.de/tokio-hotel-bill-kaulitz-neue-frisur-neues-make-up-fotos_01098.html
    x


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mensen, like, serieus, Bill doet toch lekker wat 'ie zelf wilt >.< Je kan het lelijk vinden en al die shit hij gaat het toch niet veranderen omdat jij die mening derover hebt.

    En hij is dus géén opvolger van Michael jackson >.< [/je hoeft hier niet op te gaan reageren, heb ik niet nodig]


    We mogen toch gewoon onze mening geven? Doe je zelf toch ook?
    Ja, sommige vinden het lelijk, andere niet. So what?
    Jij vindt misschien dat hij geen opvolger is van Michael Jackson, andere wel. ><


    -

    Ik vind m eerlijk gezegt steeds enger worden :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Mensen, like, serieus, Bill doet toch lekker wat 'ie zelf wilt >.< Je kan het lelijk vinden en al die shit hij gaat het toch niet veranderen omdat jij die mening derover hebt.

    En hij is dus géén opvolger van Michael jackson >.< [/je hoeft hier niet op te gaan reageren, heb ik niet nodig]

    Was maar een grapje hoor. (;


    You move me ......... Kurt

    okey mensen ik maak hier geen drama van, ik meld het gewoon even en ondertussen zien jullie nieuwe foto's --'


    Sorry, ben in een dramamood vandaag! (A) en sorry voor mijn overreacting! ^-^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Sorry, ben in een dramamood vandaag! (A) en sorry voor mijn overreacting! ^-^
    hah okey


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hit me (:,
    ik vind hem nogal op myn BF lyken op die foto --'
    Mja, hy wilde vast wat meer op Tom lyken, wat [vind ik] nogal mislukt is, want zo lykt hy nog vrouwelyk &nd vind ik dat alle haters gelyk hebben als ze nu zeggen dat Bill op een wyf lykt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind het zo totaal niet bill weet je.
    Tom is daar trouwens wel heel sexy:O
    Al zie ik toch liever zijn bandana's en petten


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Bill lijkt daar echt op de vermagerde versie van Jack Sparrow die zijn hoed is vergeten...vindik. En hij wordt echt een beetje visual kei [kan zijn dat het ook niet zo is, zo veel ken ik nu ook niet van visual kei en al die toestanden><] Maar Tom daarintegen is supercute met zijn mutsje. Najaa...ik moet er precies zo eerst een beetje zicht op krijgen op Bill met dreads. Ik moet er denkik eerst wat aan wennen, maar echt lelijk vindik het wel niet..


    Live for something or die for nothing

    Ik vind het gewoon lelijk. ö
    En sorry, maar ik vind hem echt een flikker zo. Maar het is natuurlijk zijn eigen keuze. :'d

    weird oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ieuw!


    I need you like a heart needs a beat

    Still love him.
    xx

    Ik ook ;)


    Your Butt is Mine!

    Still love him<3
    Eerst had iedereen commetaar op zijn oude haar, nu verandert hij compleet vn stijl is iedereen weer neit tevreden. Die jongen is en blijft gwn geiwl! <3


    -

    stop met bill uit te kakken..
    Laat hem toch kiendjes
    * Hij blijft geil
    * Tokio Hotel blijft goed
    * Het gaat ook om de muziek en niét alleen om de schoonheid van de jongens
    X


    I changed.

    Da's eng!Ö
    En 't is Wit nii blond. ;D


    If music be the food of love, play on!