• Ik wéét niet eens of ik erin geloof.
    Ik weet niet hoe ik er kan achter komen of ik erin geloof.
    Maar als je er niét in gelooft,
    dan heeft het toch wel zin om een relatie te beginnen, hé?
    Dat denk ik toch.

    Ik bedoel,
    de ware, ik denk dat je niet gaat trouwen met je eerste lief, dus weet je ook dat het eerste lief niet de ware is.

    I mean, ik heb twee lieven gehad, dus die waren niet de ware.

    Geloof jij in de ware?

    (...)
    Bloeb? O.o

    Bloeberderbloeb :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    ik heb geen idee of ik in de ware geloof, alsof diegene morgen voor je op de stoep staat, of als je iemand ziet en zegt 'hij is de ware.' Nah weet niet. misschien wel, maar daar denk ik nu nie aanofzo, denk dat je diegene eerst veel beter moet leren kennen, en dan pas kan zegge, 'Jaa dit is hem.' x'D


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Ik geloof er wel in, denk ik...
    Maar ik vraag me af, hoe weet je dan zo zeker dat dát de ware is? En misschien kom je hem wel helemaal niet tegen, wat moet je dan? Gewoon trouwen met iemand die niet de ware is...?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    nee dude,

    Áls de ware bestaat vind ik dat ik hem gevonden heb.


    Mew <3

    Ik geloof er wel in, denk ik...
    Maar ik vraag me af, hoe weet je dan zo zeker dat dát de ware is? En misschien kom je hem wel helemaal niet tegen, wat moet je dan? Gewoon trouwen met iemand die niet de ware is...?

    Je kunt 't gwn nooit weten. Het belangrijkste is dat je gelukkig bent bij die jongen. En het maakt ook helemaal niet uit of het nu die 'ware' is of niet. Zolang jullie van elkaar houden en in jullie liefde voor elkaar blijven geloven komt alles wel goed. En al loopt het slecht, dat is dan zo. ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    (...)
    Je kunt 't gwn nooit weten. Het belangrijkste is dat je gelukkig bent bij die jongen. En het maakt ook helemaal niet uit of het nu die 'ware' is of niet. Zolang jullie van elkaar houden en in jullie liefde voor elkaar blijven geloven komt alles wel goed. En al loopt het slecht, dat is dan zo. ^^

    Mooi gezegd!


    Mew <3

    Ik weet niet of ik het geloof =o.
    twee gelieven kunnen trouwen en denken dat ze voor elkaar gemaakt zijn. Maar ze kunnen nog altijd scheiden. bijvzoals bij een gewone stelletje die al 8 jaar bij elkaar zijn en opeens uit elkaar gaan.


    Special Love <3

    Nee, 'k geloof er eerlijk gezegd niet in.
    Weinig kans dat je hem zou tegenkomen als hij al bestond trouwens.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik geloof er wel in ja :3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik geloof er heel erg in^^


    Just a simple "I love you" (:

    (...)
    Hoezo met de verkeerde?


    Lang verhaal.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik geloof er niet in eigenlijk :X


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ik geloof dat er meerdere jongens zijn waarmee je je leven kunt delen.


    Life is hard and then we die

    goeie vraag,, en ik weet er geen antwoord op -_-