• 'k ben een week gele gedumpt , en k zag hem dus vandaag op school en ik werd helemaal druk en ik was helemaal in Love (H),Hij deed gewoon zoals altijd. we gingen helemaal knuffelen en nu denk ik dat ie me nog leuk vin , niet dat ik dat erg vin ofzeu hoor . k ging dus met me Abv naar huis toe. ik zei zo van ja ik ben nog in Love enz. zegt ze van ja je moet niks met hem nemen hoor . Ik zo van ja als ik nog helemaal in love ben . en hij zou me vragen . ga ik tog geen nee zeggen :S. zegt ze , je moet geen ja zeggen hoor .
    en toen dag ik van oke lekkere vriendin ben jij


    En nu weet ik niet wat ik moet doen
    xoxo

    hij heeft je gedumpt voor een reden, dus ik zou ook niks meer met hem beginnen dan :p


    -

    ik denk dat je vriendin gelijk heeft


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Niks met hem beginnen , hij heeft je al eens gekwetst. Wat als hij je nog eens kwetst?


    Niet geschoten is altijd mis..

    als hij gaat huilen dan pas ,moet je hem terug nemen >,<


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    als hij gaat huilen dan pas ,moet je hem terug nemen >,<


    Hij heeft zelfs aan de tele gehuilt toen het bijna uit was. Dus ja ,

    (...)

    Hij heeft zelfs aan de tele gehuilt toen het bijna uit was. Dus ja ,


    hmm neem de tijd om hem uit te schelden en dan neem je hem terug,doe wat je hart je ingeeft zou ik zeggen


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Als die je dumpt dan blijkt het eruit dat die je niet meer leuk vind you know..


    I don't need words to feel those lips.