• Het is nogál irritant. Want ik heb afentoe wat pijn in mijn hand, maar vaker in mijn voet. dan kan ik hem even niet bewegen. maar dan gaat het weer goed. maar gisteren was het anders. ik wou zo mijn schoenen aan doen; dan moet je je voet een beetje buigen. en zo bleef het staan. er kwam een rare kronkel in mijn voet. en van die rimpeltjes die je krijgt als je te lang in het zwembad hebt gezeten. het deed verschrikkelijk veel pijn. ik dacht; oh, het gaat vast zo weer beter, maar het hield niet op en ik moest ontzettend huilen. iedereen zo op mijn afstormen. later ging het beter. maar weten jullie wat het is? of hebben jullie het ook?
    x


    EGYPTIAN GOD

    niet?


    EGYPTIAN GOD

    dat is kramp, dat heb ik ook wel eens in het zwembad... gewoon even niks mee doen, laat het even rusten;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Idd, dan verkrampt je voet gewoon.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, het is kramp in je voet. Wat je kan proberen te doen is je voet meer te 'flexen' en dan gaat de pijn normaal weg.


    Tanya is de beste.

    Kramp in je fout.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    als ik jou was zo ik ff naar de dokter gaan xXxX


    /

    Dat is toch gewoon kramp hebben in je voet? Dat is idd kei irritant ö, dat heb ik namelijk ook wel eens..


    I don't need words to feel those lips.

    Ik weeet niet x)