• God, Anouk en ik zijn erg.
    Vandaag, bij Engels moesten we opdrachten doen voor de Passive onder de knie te krijgen. Niet echt een moeilijke tijd, maar wel héél chill.
    We moesten dus een voorwerp kiezen en daarbij drie zinnen verzinnen waardoor de rest het voorwerp kon raden.
    Dit was ons resultaat:

    I'm long, most of the time.
    I love to be turned in circles, it makes me feel ohlala.
    I have to be pushed a little, for turning me on.
    Nee, geen piemel. =='
    Een pen.

    I have a big hole.
    I need to be refreshed by time to time.
    I like it when you move into me.
    Nee, geen vagina. =='
    Een potloodslijper.

    Ik weet het, erge humor. Die lerares kwam in het midden van de les kijken wat we hadden, werd helemaal rood en riep lachend dat we een zieke geest hadden. :'D
    But, niemand van de klas snapte wat de onderliggende clue was, enkel dus die lerares. Moet je eens nagaan wie er nóg een zieke geest heeft. :')

    Lol x'D Die zou ik direct doorhebben x'D

    Bij ons een paar weken geleden. Mevrouw .. van natuurwetenschappen wou ons laten zien dat je elektriciteit kreeg als je constant een magneet ni en uit een spoel deed.
    Dus stond ze die magneet constant in en uit die spoel te duwen x'D Lukte dat niet zo goed, maakte ze een of ander kreunachtig geluidje x'D
    ik lach zó strijk.
    Of vandaag het was weeral nw en ze ging iets uitleggen aan de hand van meisjes aan het zwembad..
    Dan tekende ze wachtende jongens voor de deur van het zwembad. Met dat symbooltje van jongens natuurlijk. Zei er iemand, dat stokje staat natuurlijk omhoog. Ik lag al strijk.
    Ná verder, zegt ze 'ja dan mogen die jongens binnen tot de meisjes dan volgezet zijn' ik kon gewoon niet anders dan lachen. xD
    Maar in mijn klas ben ik niet de enige die daar mee kan lachen^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    hahahaha XD


    None but ourselves can free our minds.

    Lol x'D Die zou ik direct doorhebben x'D

    Bij ons een paar weken geleden. Mevrouw .. van natuurwetenschappen wou ons laten zien dat je elektriciteit kreeg als je constant een magneet ni en uit een spoel deed.
    Dus stond ze die magneet constant in en uit die spoel te duwen x'D Lukte dat niet zo goed, maakte ze een of ander kreunachtig geluidje x'D
    ik lach zó strijk.
    Of vandaag het was weeral nw en ze ging iets uitleggen aan de hand van meisjes aan het zwembad..
    Dan tekende ze wachtende jongens voor de deur van het zwembad. Met dat symbooltje van jongens natuurlijk. Zei er iemand, dat stokje staat natuurlijk omhoog. Ik lag al strijk.
    Ná verder, zegt ze 'ja dan mogen die jongens binnen tot de meisjes dan volgezet zijn' ik kon gewoon niet anders dan lachen. xD
    Maar in mijn klas ben ik niet de enige die daar mee kan lachen^^

    Omgawd, dàt is dus mijn humor. :'D

    (...)
    Omgawd, dàt is dus mijn humor. :'D
    Mijn ook.
    Zoiets heb ik wel altijd door x'D Kreeg er vandaag nog een opmerking over van iemand die naast mij zat tijdens nw of ik aan niets anders kon denken x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)Mijn ook.
    Zoiets heb ik wel altijd door x'D Kreeg er vandaag nog een opmerking over van iemand die naast mij zat tijdens nw of ik aan niets anders kon denken x'D

    Whaha, dat komt me bekend voor. :Y)

    (...)Mijn ook.
    Zoiets heb ik wel altijd door x'D Kreeg er vandaag nog een opmerking over van iemand die naast mij zat tijdens nw of ik aan niets anders kon denken x'D


    haha ik ben precies hetzelfde. ik kan bij elk klein dingetje al dubbelzinnig denken haha xd


    a figment of your imagination

    ='] whehe


    Live your life, be happy, it's everything you need...

    Haha, heb ik ook last van! ^^


    You'll never dream alone. <3

    Lolzz...xD ze zijn leuk...maar hè..a dirty mind is a joy forever..:P dus koester het..xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Whahahaha :'33


    I don't need words to feel those lips.

    Dat had ik vroeger altijd. [dat ik dat heeeel grappig vond]
    Maar ben er nu wel overheen gregroeid, eigenlijk. =/
    Best irritant soms, teveel mensen van mijn leeftijd zitten echt nog dik in die fase.


    Mew <3