• wie moeten allemaal die prik halen hebben hem gehaald en hebben info voor mij (voor vriendinnen want ik hoef hem niet)

    Weet je hoe duur die prik is? Als het niet zou werken zouden ze al dat geld er niet aan uitgeven.


    If you want me to listen, whisper...

    ik moet 10 maart kwart over 1.

    Ik heb hem niet genomen. =]
    Die prik is namelijk niet verder uitgetest. Met rattengif, blabla is allemaal bullshit. Maar degene die hem heeft uitgevonden, heeft hem niet getest. Ze hebben hem meteen uitgegeven, ofzo.
    x


    ok

    Weet je hoe duur die prik is? Als het niet zou werken zouden ze al dat geld er niet aan uitgeven.

    als je een 'uitnodiging' krijgt is hij graties
    ik heb gister z'n uitnodiging gehad.
    toen mijn zus hem kreeg os ze flouwgevallen
    en nu ben ik bang dat ik dat ook doe :[


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Weetje. Als je bang bent voor die naald moet je dit doen:
    Je gaat zitten, steekt je voeten voor je uit, kruist ze in elkaar zegmaar en gaat er naar staren.
    Dan voel je als het goed is de naald niet meer omdat je zo geconcentreerd bent op je voet.
    En als je net de prik hebt gehad moet je met je arm bewegen, anders word ie stijf.
    ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb brief binnen gekregen. Veel kinderen willen die prik niet nemen omdat je erdoor longontsteking, haaruitval, rode plekken en veel jeuk aan kunt krijgen zeggen ze... En omdat ze het nog nooit op een kind van rond de 13 jaar hebben uitgeprobeerd.
    Vind ik natuurlijk onzin. Ik neem die prik gewoon.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb hem gehad. grappig jonge. bange en jankende huppelkudjes. je krijgt zon luchtje testertje. hij blijkt te stinken. ik heb hem weggegeven x'D
    Het pijnlijkste aan die prik, is de plijster. ik zweer. die plakken heel goed. en dat doet zon pijn. het trekt je hele vel mee. auch. de prik zelf deed helemaal geen pijn.


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik ganem hale^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik moet hem maandag (a.s) halen...


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Al lang gehad heb hem al gekregen voor dat iedereen opeens moest. Want me ma wou niet wachten
    En ik mocht hem in me been omdat ik daar meer spier had ^^

    Oja en even voor onduidelijk heden:
    Je bent als je die prik haalt 90% beschremd voor baarmoederhalskanker!! dus er is nog een heele kleine kans dat je het krijgt!!!!


    All the shit I did tonight those be the best memories

    ik moet hem halen en wil hem halen. liever drie prikken dan baarmoederhals kanker. als je dat hebt, of hebt gehad kun je nooit meer kinderen krijgen. en als je het hebt kun je natuurlijk ook dood gaan aan de kanker.


    Hell is what you make it.

    Ik heb hem niet genomen. =]
    Die prik is namelijk niet verder uitgetest. Met rattengif, blabla is allemaal bullshit. Maar degene die hem heeft uitgevonden, heeft hem niet getest. Ze hebben hem meteen uitgegeven, ofzo.
    x


    Das helemaal niet waar!!
    Kzou maar eens goed info gaan vragen bij je doktor!!


    All the shit I did tonight those be the best memories

    Ik heb brief binnen gekregen. Veel kinderen willen die prik niet nemen omdat je erdoor longontsteking, haaruitval, rode plekken en veel jeuk aan kunt krijgen zeggen ze... En omdat ze het nog nooit op een kind van rond de 13 jaar hebben uitgeprobeerd.
    Vind ik natuurlijk onzin. Ik neem die prik gewoon.


    man dat kun je krijgen als je de kanker al hebt!


    Hell is what you make it.

    Jup. ik heb hem net gehaald. Deed geen pijn, heel even daarna, ben niet flauw gevallen &zo en voel me nog niet ziek.

    fuck deze topics. Jezus, neem hem gewoon en HOPPA gedaan x_x


    Underdog, just look at the mess you made.

    Alleeennn....
    ik heb wel een rode plek & jeuk o-o' alhoewel, hij jeukt niet meer =']


    Underdog, just look at the mess you made.