• wie moeten allemaal die prik halen hebben hem gehaald en hebben info voor mij (voor vriendinnen want ik hoef hem niet)

    Ik hoef hem niet te halen en nee, ik val nog in de leeftijdscatogrie. Mijn ouders weten te weinig over en er word veel gezegd dat het niet zo goed is en dat er grote bijwerkingen zijn dus ik hoef hem niet.


    One of the Duo Of Evilness

    Ik ga hem denk ik wel halen..

    Ik ga hem wel halen. Als ik dood ga zien we wel verder.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb hem al gehaalt.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik heb 2 maart net me eerste gehaalt,Maar daarna hebben mijn moeder en ik erveel over gelezen,dat het niet zo goed was.En het kwam ook op nederland 1 dat ze nog niet eens weten of het hielp,Me moeder vind dus dat we proefkonijnen zyn,En dus mag ik de 2e en 3e niet halen, En daar ben ik blij om. want er is maar 2% van de vrouwen kans dat je het krijgt ;). Maarjah,Iedereen hun eigen ding hea.

    Ik neem het dus niet meer!


    Sometimes it's best not to care.

    Ik ga hem halen.
    Waarom niet?
    Als het slechte gevolgen heeft lieten ze die prik niet zetten...

    Ik moet 31 maart
    dus nopes


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Hoeze is iedereen te oud O_o

    mijn moeder kreeg hem toen ze zwanger was van my O_o

    Daarom dus zo'n hoofd ¬¬

    Ik, maar ik wil 'm niet en ik hoef 'm niet.. Ik wil geen risico nemen, je kunt er onvruchtbaar worden en blablaat.


    I don't need words to feel those lips.

    Ik, maar ik wil 'm niet en ik hoef 'm niet.. Ik wil geen risico nemen, je kunt er onvruchtbaar worden en blablaat.


    Ben het helemaal met jou eens! =']

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Ik word in September pas opgeroepen. Ben van '97.

    Ik neem 'm zeker.
    Een achternicht van een vriendin van mij is overleden aan baarmoederhalskanker. Ze woonde in Marokko en daar was de prik superduur.


    -

    Ik moet 25 maart,
    maar ik hoef hem niet te halen van me moeder :]
    Omdat er shizzle in zit waar je later ontvruchtbaar van kan worden ofzeu. En er zijn 8 mensen aan dood gegaan, en veel meisjes krijgen er last van. En nog iets met rattengif --'


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ik moet 25 maart,
    maar ik hoef hem niet te halen van me moeder :]
    Omdat er shizzle in zit waar je later ontvruchtbaar van kan worden ofzeu. En er zijn 8 mensen aan dood gegaan, en veel meisjes krijgen er last van. En nog iets met rattengif --'


    rattengif mag zkr niet want daar ga je dood aan dus dat mogen ze nooit in iemand spuiten!!!

    Ik neem hem lekker niieeeeeeeet :')
    Omdat wat NICEx DARKNES zegt.

    ik ga hem halen en al zou ik het niet willen dan zou ik toch gedwongen worde door me ma