• Maken mensen ook grappen met je naam
    zoals Natte Natalie ofzo?
    mijn Natas Tas hou je mijn tas ff vast :X


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Renée.
    Renée zit op de wc/plee met haar broek naar benée en eet een kaassouflé. :Y)
    Dan is die van jou niks !


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naomi is niet echt een naam waarmee je grappen kunt maken, toch? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    vroeger op de basisschool 'jacqueline is een zwien' maar ik maakte er altijd van 'jacqueline is een tien' (A)


    -

    Amanda Panda
    Me ouders noemen me nog steeds soms Mandapanda maar dat is niet om me te pesten--'


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Geesje x___x

    Geesje het wilde beestje

    enzoovoort :'x


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jul Krapul


    .-

    Met mijn naam niet, amar mijn mijn familienaam wel. Koeck, kan je het je al voorstellen? Dá's as erg (:

    Renée.
    Renée zit op de wc/plee met haar broek naar benée en eet een kaassouflé. :Y)
    Dan is die van jou niks !


    mijn broer heet ook rené en ik zei vroeger altijd: rené zit op de plee, spoel hem door en weg ermee :Y)


    -

    Met mijn naam gaat dat lekker niet! (puh)


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    mijn broer heet ook rené en ik zei vroeger altijd: rené zit op de plee, spoel hem door en weg ermee :Y)

    Wahahaha die is goed, maar doe dat maar niet met mij :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Wahahaha die is goed, maar doe dat maar niet met mij :X


    zal ik ook niet doen hoor (A) ik neem aan dat jij liever bent dan mijn broer :Y)


    -

    Cynthia?
    Nah, dat gaat niet joh.


    Innocence.

    ik heet kimberley maar daar kunnen mensen nooit wat meexD maar me 2e naam is sofia en zegt me ma altijd: sofietje of het knietje enzo:P maar ik luister gewoon niet meer als ze dat zegtxD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    (...)

    zal ik ook niet doen hoor (A) ik neem aan dat jij liever bent dan mijn broer :Y)
    Ja, tuurlijk ben het liefste kind van de hele wereld! :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nicol kippendrol x_x


    We can only learn to love by loving.