HAHAHAH serieusss je gelooft het niet :'D
Like, in december ofzo werden we in adam een keer aangesproken door die Girls, dat tijdschrijft, nou oke, wij wat zeggen. Over met wie we een beschuitje wilde eten, [WTF ja? :')]
Hebben ze weer álles verkut wat we zeiden :'D
SERIEUS :'D
er staat van:
Tara (17): Ik weet niet of iedereen hem kent, maar Steve van de band I Am Ghost is heel lief. Bovendien heeft hij zwart haar, daar val ik op.
Like WTF :'D Ik zei dattie schattig was [/like hij is kleiner dan ik |D], en vet lief. Dat laatste heb ik nooit gemeld. Is niet eens zo :'D
& er staat ook Kelly(17):
Nee joh, Chad van I Am Ghost is veel leuker! Echt een vet lekker ding. Binnenkort gaan we naar een concert,misschien kunnen we ze dan ontmoeten,
Hahahah Dude ze had ze al ontmoet en dat concert was in november :'D
ZO DOM
-doodlachen-
-
4 maart 2009 - 16:144 maart 2009 - 16:154 maart 2009 - 16:154 maart 2009 - 16:15
Wahaha dat is echt dom n_n'
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
4 maart 2009 - 16:164 maart 2009 - 16:16Hm achja, dit is al de tweede keer.
Wel grappig want iedereen zegt het ineens terwijl ik het helemaal vergeten was :'D4 maart 2009 - 16:174 maart 2009 - 16:184 maart 2009 - 16:194 maart 2009 - 16:19Hm achja, dit is al de tweede keer.
Je word beroemd, ik wil een handtekening
Wel grappig want iedereen zegt het ineens terwijl ik het helemaal vergeten was :'DBe here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
4 maart 2009 - 16:20Ik heb eigenlijk een vraagje x'D
Als je in de titel weer zegt, wat was er dan de vorige keer precies gebeurd? Ik bedoel was het de vorige keer ook zo hard veranderd dan ofwat? x'DIf you had never come out of the blue, I would've stay
4 maart 2009 - 16:21(...)Je word beroemd, ik wil een handtekening
ja man :'D
Ik weet niet was het is, van die tijdschriften spreken me altijd aan Meestal negeer ik ze maar dan doe ik eens aardig.
Vervolgens verkutten ze t intervieuw en plaatsen de meest ugly foto.
ik weet niet of ik daar zo blij mee ben4 maart 2009 - 16:22Ik heb eigenlijk een vraagje x'D
Als je in de titel weer zegt, wat was er dan de vorige keer precies gebeurd? Ik bedoel was het de vorige keer ook zo hard veranderd dan ofwat? x'D
de vorige keer was hitkrant, met foto die heel fugly was, en een keer in een franse, zonder foto daar dat wel gelukkig.
:')
Ik trek het aan. |D4 maart 2009 - 16:22-Wilt handtekening net als Renée-
Tijdschriften doen dat áltijd, je tekst helemaal anders maken n_n' Ik had ooit zo eenkeer [/paar keer] mails naar zo'n tijdschriften gemaild, weken later kwam die erin, stond die tekst helemaal anders. Had zoiets van WTF?4 maart 2009 - 16:24(...)
Ja Ja,
ja man :'D
Ik weet niet was het is, van die tijdschriften spreken me altijd aan Meestal negeer ik ze maar dan doe ik eens aardig.
Vervolgens verkutten ze t intervieuw en plaatsen de meest ugly foto.
ik weet niet of ik daar zo blij mee ben
Je valt gewoon op lijkt mij. Dat is lief van je!
Dat doen ze meestal het gaat om lezers, en nja het is gewoon dom aangezien je zelf niet kan kiezen dien een klacht inBe here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
4 maart 2009 - 16:25(...)
hitkrant over 4 maart toch?
de vorige keer was hitkrant, met foto die heel fugly was, en een keer in een franse, zonder foto daar dat wel gelukkig.
:')
Ik trek het aan. |D
die foto is wel oké.Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.