• Op een jongen van wie ik alleen zijn naam weet. En dan is het nog niet eens zeker of dat zijn naam wel echt is. Ik had vandaag een Volleybal toernooi en hij was ook schijdsrechter. Ik keek de heletijd naar hem en hij ook wel naar mij. Ik heb zijn hyves niet en kan dus gaan contact leggen. Maar ik denk dus dat ik verliefd ben want ik zocht de heletijd waar hij was.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben al op z'n hyves geweest, erg ('A) maar vind eigenlijk bar weinig aan hem n_n' Veel geluk met hem (':
    dankje, maar ik het echt is ie lief, alleen ik durf niet eens hallo te typen ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    oeewah (:
    nja, ik durg hem niet toe te voegen?
    nja, ik laat wel een reactie achter op zijn foto, en je krabbel is echt droog.
    ik zou ze hyves hier weg halen i.v.m. privacy

    komop renée, doe nou maar gewoon. in mijn vriendenverzoek staat gewoon hoi :Y)

    (...)
    komop renée, doe nou maar gewoon. in mijn vriendenverzoek staat gewoon hoi :Y)
    ik doe het gewoon


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)ik doe het gewoon

    goedzo, eend.

    (...)
    goedzo, eend.
    gedaan en ik wil nu al dat ik het kon veranderen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Liefde. Het is geen geweldig gevoel van vlindertjes in je buik. Het doet pijn. Het voelt aan als iemand die met zijn scherpe nagels je maag eruit rukt.

    Ken je hem niet zo goed? Dan kan je niet verlieft zijn.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.