• Op een jongen van wie ik alleen zijn naam weet. En dan is het nog niet eens zeker of dat zijn naam wel echt is. Ik had vandaag een Volleybal toernooi en hij was ook schijdsrechter. Ik keek de heletijd naar hem en hij ook wel naar mij. Ik heb zijn hyves niet en kan dus gaan contact leggen. Maar ik denk dus dat ik verliefd ben want ik zocht de heletijd waar hij was.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nog iets.
    hij valt niet op emos.
    die moest gewoon even :Y)

    dat word je haar blond verfen renee.

    :'(
    lekker dán xd'
    nja, whatever ben geen emo 8D
    en dat wou ik toch al.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ik vind de jongen die ik eerst leuk vond/vindt zelf minder dan hem. Is dat normaal? En dat vragen durf ik wel voor anderen maar niet voor mezelf.


    *Vind is zonder een T als je in ik-persoon spreekt.
    Solly, moest ff (:
    Je vindt hem leuker dan de jongen waar je vroeger op was? Maar echt véél en véél leuker? Dan ben je verliefd :Y)

    (...)
    :'(
    lekker dán xd'
    nja, whatever ben geen emo 8D
    en dat wou ik toch al.

    wahahaha , het bewijs dat je emo bent want nu moet je huilen :Y) Nee grapje, ik weet dat je geen emo bent en dat je je haar blond gaat verven . maar even ontopic , gewoon voor gaan :Y)

    (...)

    *Vind is zonder een T als je in ik-persoon spreekt.
    Solly, moest ff (:
    Je vindt hem leuker dan de jongen waar je vroeger op was? Maar echt véél en véél leuker? Dan ben je verliefd :Y)
    Ja behoorlijk heel veel leuker!

    *en ik ben slecht in nederlands.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    wahahaha , het bewijs dat je emo bent want nu moet je huilen :Y) Nee grapje, ik weet dat je geen emo bent en dat je je haar blond gaat verven . maar even ontopic , gewoon voor gaan :Y)

    Hoe?
    Naar hem toe gaan en zeggen: Hoi jij bent Robbert-Jan niet? Mijn vriendin zat bij je in het uitstuur lokaal en nu weet ik je naam. Ik vind je leuk, dus wil je verkering? (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)Ja behoorlijk heel veel leuker!

    *en ik ben slecht in nederlands.


    Ik ben goed in Nederlands, maar dat terzijde n_n'
    Je bent behoorlijk verliefd (': You got it yeah, you got it! (nerd)

    Damn, dat komt me bekent voor. heb ik zovaak dat ik denk verliefd te zijn op iemand waarvan ik zijn naam niet eens wéét, of soms wel, maar dat is dan ook al. Véél succes of zo ? :'D


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Hoe?
    Naar hem toe gaan en zeggen: Hoi jij bent Robbert-Jan niet? Mijn vriendin zat bij je in het uitstuur lokaal en nu weet ik je naam. Ik vind je leuk, dus wil je verkering? (krul)

    Ja, zoiets wel . Noem wel mijn naam, 'gnagna. ik ga nog even hyves onderspeuren .

    (...)
    Hoe?
    Naar hem toe gaan en zeggen: Hoi jij bent Robbert-Jan niet? Mijn vriendin zat bij je in het uitstuur lokaal en nu weet ik je naam. Ik vind je leuk, dus wil je verkering? (krul)


    Whoee, kwestie van subtiel te zijn (:

    @Annelies.

    Het is behoorlijk kut hoor n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Barbara

    als je zijn hyves hebt wil ik hem ook :X

    @Annelies.

    Ik ben heel subtiel, net als tegen een lantaarnpaal lopen in het zicht van een leuke jongen ook heel subtiel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    waarschijnlijk val je tot nu toe alleen nog maar op z'n uiterlijk..
    misschien moet je naar z'n pf op myspace zoeken , anders stap je gewoon op hem af en vraag je het.

    Success


    ' niks is wat het zijn moet '

    link weggehaalt inverbandmet privé .
    IK HEB HEM.
    ik zocht naar Robert-jan, 'Gnagna. chek mijn krabbel. :Y) hoezo droog?

    oeewah (:
    nja, ik durg hem niet toe te voegen?
    nja, ik laat wel een reactie achter op zijn foto, en je krabbel is echt droog.
    ik zou ze hyves hier weg halen i.v.m. privacy


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben al op z'n hyves geweest, erg ('A) maar vind eigenlijk bar weinig aan hem n_n' Veel geluk met hem (':