• Proloog:

    Beroemd zijn, Het gaat niet zo zeer om herkenning.. Mensen kunnen u veel complimenten geven doordat je zo’n goede gitariste bent en alles wat je er naast doet. Maar als slager of bandwerker ligt dat al helemaal anders. Gewoon de droom dat iedereen je plots ziet staan als idool is sterk genoeg om mee te doen. Gewoon even erkenning krijgen als levend wezen. Mijn grootste droom werd mijn nacht merrie


    Het verhaal gaat over een meisje, die heel goed is in gitaar spelen. Op een doodnormale dag word ze ontdenkt, en in een korte tijd word ze razend populair.Eerst vind ze deze aandacht geweldig, maar wat gaat er met haar gebeuren als ze moe wordt? en haar manager steeds meer van haar blijft vragen? Komt dit nog wel goed? of loopt dit slecht af?

    Ik kan heb moeilijkheden met het kiezen van een geschikte titel, weten jullie een titel voor dit verhaal?

    Bedankt! <3.


    Your Butt is Mine!

    Ik zou het 'Butterfly' noemen :) Met de vlinder als teken van de fun. Snap je? Hij komt even op je zitten, maar dan gaat hij weg en de kans is klein dat hij terug komt.
    Naja of

    Good songs don't last long.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zou het 'Butterfly' noemen :) Met de vlinder als teken van de fun. Snap je? Hij komt even op je zitten, maar dan gaat hij weg en de kans is klein dat hij terug komt.
    Naja of

    Good songs don't last long.

    Die Butterfly is idd leuk ^^
    Bedankt ^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Die Butterfly is idd leuk ^^
    Bedankt ^^

    You're Welcome ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind Butterfly idd wel wat hebben.. ;3


    We can only learn to love by loving.

    Prachtig!!!! Het beste wat ik tot nu toe gelezen heb!!
    ik wil meer! (A)(A)(A)(flower)(H)(H)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Waar haal jij je inspiratie vandaan?
    Het is echt perfekt! (H)(K)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Waar haal jij je inspiratie vandaan?
    Het is echt perfekt! (H)(K)

    Gituir Hero ;)


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Gituir Hero ;)

    Haha, dat is een aparte plek om inspiratie vandaan te halen. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Haha, dat is een aparte plek om inspiratie vandaan te halen. :')

    :Y) mss wel, maar als ik gitaar speel, dan verzin ik daar zo een heel verhaal rond^^ en eigelijk vond ik wel geschikt voor Quizlet :Y)
    ok das idd raar ^^


    Your Butt is Mine!

    uhm... maybe something like

    - me, music and famous?

    - I'm famous but...

    nouja.ik ben hier niet zo goed in...naja
    xx