• Hoi :').
    Ja, dat hadden wij vandaag. Voor een schooltje in Indië moesten we geld inzamelen enzo om hen daar een beetje te steunen. Allemaal wel leuk, want dan hadden we maar een halve dag les en de sfeer was ook niet slecht. Maar er was ook een solidariteitsmaaltijd. Soep met droog brood. Bah en niet vullend voor je maag ofzo. Het was verplicht, ik wist er niets van en kon dan ook bijna niets meer vastkrijgen. Ik had gewoon boterhammetjes mee en wat bleek? Je mocht ze niet eens mee in de eetzaal nemen, voor de solidariteit tgo het project. Als ze het zagen, kreeg je meteen strafstudie enzo.
    Hebben jullie ook zo'n vastenactie's op jullie school? :o
    X.


    Tanya is de beste.

    Ja, maar bij ons is dat best leuk. Dan eten we met de hele school in de speelzaal 's middags; ovenkoeken, fruitsap en een appel (:
    En je kan gewoon bij je vriendinnen zitten, dus ik vind dat leuk (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ja, het is ook nog wel leuk. Maar het opgeblazen gedoe van 'verplicht' zijn en vieze soep krijgen, vind ik er niet leuk aan.


    Tanya is de beste.

    nee.. :o
    onze school doet altijd andere dingen.
    going global heet dat ofzo. o_o
    ik moet daar met een vriendin voor gaan dansen om geld in te zamelen. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    We hebben wel solidaritetisdag, dan moet je geld inzamelen met projecten op school. Vastenactie is er ook, maar dat is vrijwillig.


    BAM!

    Hebben wij donderdag --' Komen er twee vertellen over iets ook zo'n schooltje, kan zijn van in Indië. Gelukkig eet ik 's middags thuis en hoef ik zo'n vies ding niet op m'n bord :'D
    Edit-
    Dan hebben wij voor de paasvakantie ergens ook nog een leuke vastenvoettocht. Leuk toch? Twaalf kilometer stappen >,< Vorig jaar toen we dat met het zesde leerjaar voor het eerst moesten doen, was het pokke weer. Hagel, wind, sneeuw, regen, echt alles bij elkaar --'

    Hebben wij donderdag --' Komen er twee vertellen over iets ook zo'n schooltje, kan zijn van in Indië. Gelukkig eet ik 's middags thuis en hoef ik zo'n vies ding niet op m'n bord :'D
    Edit-
    Dan hebben wij voor de paasvakantie ergens ook nog een leuke vastenvoettocht. Leuk toch? Twaalf kilometer stappen >,< Vorig jaar toen we dat met het zesde leerjaar voor het eerst moesten doen, was het pokke weer. Hagel, wind, sneeuw, regen, echt alles bij elkaar --'

    Ja, dat deden wij vroeger.
    Nu moesten we ons inschrijven bij bv mandala's, buikdansen, djembe, dromenvangers, armbandjes, wafels bakken, smoothie's,... En dan mocht je dat vandaag gaan doen. Ik had me vergeten inteschrijven en was terecht gekomen bij buikdansen en mandala's ><. Heb geen van beide gedaan. :Y)


    Tanya is de beste.

    Wij hebben altijd zo ergens in oktober 'sobere maaltijd', t'is wel niet verplicht, de maaltijd is dan ook heel sober (maar meestal wel nog lekker :p) ^^ En deze week of zo hebben we ook zo iets voor geldinzameling voor India ofzo.. dan kunnen we fruitsap en koffie krijgen op de speelplaats voor een halve euro (denk ik/)