• Vandaag hadden wij het 4de lesuur studie.Ik en Melanie (een vriendin van mij) gingen naar de wc en we bleven wat lang weg (aangezien ik mijn week van de maand heb , lekker interessant) en Melanie had haar muziek van haar gsm opgezet en we waren aan het rond draaien op de speelplaats maar we waren opweg naar de eetzaal (voor die studie dus) en ineens komt één van die stoeme wijven van het secetariaat buiten en zegt dat we een fucking strafstudie (woensdag namiddag 4 uur komen schrijven.) hebben!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    xD, troost je zo heb ik het al veel gehad :p


    Niet geschoten is altijd mis..

    xD, troost je zo heb ik het al veel gehad :p



    en vorig jaar had ik er ook 2 gehad voor mijn nagellak ;o die wijven hebbe echt niks beters te doen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ô.0
    Die is inderdaad niet normaal ><.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Titel aangepast.

    ô.0
    Die is inderdaad niet normaal ><.


    inderdaad!
    Ik haat mijn school echt ;D maar dat zullen wel meer mensen hebben?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    bij ons
    mag je je eigen kleding hebben enzo, je mag piercings, makeup helemaal dik, enzo
    is allemaal goed,
    je mag alleen géén spikes
    nou heb ik daar gewoon schijt aan, en ik kom altijd met 3 spikes om, (3 van die armbanden om, niet maar 3 puntjes XD), naar binnen, ze kijken me altijd aan, en zeggen niks. terwijl mn ex een broek heeft met spikes eraan, en die moet telkens naar huis om een andere broek aan te doen!
    De school is een hoofddorp, en hij woont in Amstelveen,
    en dan moet die terug,
    wtf.
    maarja XD
    nietboeind XD.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Troost je, ik kreeg strafstudie omdat ik kauwgom had in de gang [je mag niet eten in de gang bij ons, maar een kauwgom die doe je toch niet telkens weg voor twee min. in de gang--'] en ook nog eens omdat ik nagellak ophad. Tsjaa...domme mensen, idd:@


    Live for something or die for nothing

    Troost je, ik kreeg strafstudie omdat ik kauwgom had in de gang [je mag niet eten in de gang bij ons, maar een kauwgom die doe je toch niet telkens weg voor twee min. in de gang--'] en ook nog eens omdat ik nagellak ophad. Tsjaa...domme mensen, idd:@




    ik had er vorig jaar ook 2 strafstudie's voor nagellak --'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    (...)



    ik had er vorig jaar ook 2 strafstudie's voor nagellak --'

    Uhuu...da's echt dom >< Wat the heck is er nu mis met nagellak??


    Live for something or die for nothing