• Nicole en Joel madden verwachten hun 2e kindje.
    Joel madden heeft dit nieuws aangekondigt op de zijn site van Good charlotte.


    I need you like a heart needs a beat

    Woow x]
    Die mensjes gaan snel.


    Your make-up is terrible

    Aaww coowl! Want Harlow is zo'n cutie! ><


    Like everybody and trust no one.

    Vraagje; heb jij nu echt niets beters te doen dan topics over zwangere mensen openen? =='


    Bored.

    Vraagje; heb jij nu echt niets beters te doen dan topics over zwangere mensen openen? =='

    Ik opende het alleen maar om te laten weten aan de mensen die dat willen weten.En als het jou niet intereseerd klik en antwoord er dan niet op!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Ik opende het alleen maar om te laten weten aan de mensen die dat willen weten.En als het jou niet intereseerd klik en antwoord er dan niet op!

    Het is vervelend. Je kunt het ook in één topic plaatsen.


    Bored.

    (...)
    Het is vervelend. Je kunt het ook in één topic plaatsen.
    Maar dan gaat het niet over hetzelfde onderwerp. Een zwangere Rihanna en een zwangere Nicol Richie is toch even heel iets anders.


    Life is hard and then we die

    (...)Maar dan gaat het niet over hetzelfde onderwerp. Een zwangere Rihanna en een zwangere Nicol Richie is toch even heel iets anders.

    idd iets heel anders.


    I need you like a heart needs a beat

    Het gaat over hetzelfde onderwerp. =-=


    Bored.

    Het gaat over hetzelfde onderwerp. =-=

    What ever!


    I need you like a heart needs a beat

    Als je zo gaat reageren kan ik er net zo goed een slotje op gooien.


    Bored.

    Ooooh wat leukk :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Het gaat over hetzelfde onderwerp. =-=
    Nee, dit gaat over de zwangerschap van Nicol Richie, haar tweede kind en het is al duidelijk dat zij dat is. Het andere onderwerp gaat over Rihanna, een gerucht, zij zou misschien zwanger zijn en daardoor zijn geslagen door Chris Brown. Dit zijn toch twee heel verschillende dingen en daarom makkelijk in twee verschillende topics te zetten omdat het in feiten niets met elkaar te maken heeft.


    Life is hard and then we die

    Leuk! ;D Nicole doet teminste iets, Paris gaat een programma maken over dat ze ene nieuwe bff wil. Nicole plant zich teminste voort xd


    -

    Wist ik eigenlijk al, maar wel leuk. weer zo een schattige en mooi kindje der bij.:D

    Nicole richie terug zwanger!

    Was ze eerst weg zwanger dan? ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.