• Mijn ouders flikken het me telkens weer.
    Elke keer dat ik net op de computer zit roepen ze mij om te komen helpen,mijn zus die tv kijkt mag gewoon verder kijken maar nee, ik moet telkens komen.Ik haat het echt, ze doen het gewoon om me te pesten omdat ze weten dat ik op Q zit en ze een hekel hebben aan Q omdat ze zeggen dat het een droomwereld is en al die vrienden nep zijn.God, ik haat het echt!
    Ze kennen me niet eens hoe ik echt ben, natuurlijk zijn ze ook soms lief maar meestal zitten ze me gewoon op de zenuwen.
    Man,nu is mijn dag nog rotter.
    Sorry,voor het onzin topic.


    The soul needs autumn.

    Ochtja, bedenk zo, ze doen het omdat ze van je houden.


    Life is hard and then we die

    Ach meis n_n' Ik herken mezelf in jou (: Als ik net ff op de computer zit roepen ze met altijd om de tafel te dekken, af te ruimen etc. En dan als ik terugkom zit m'n zus op de computer. Mijn ouders zenuwen ook echt hard op me, maar ofc. zijn ze ook lief. Soms als ze slapen :X

    Damn noemen ze me daar nauw nep, lekker zijn ze, Apfoe,.


    *He's the one.

    als tiener denk je vaak dat je ouders je willen kloten, terwijl dat eigenlijk niet altijd zo is,
    maar het is natuurlijk niet fair dat je zusje niets moet doen ><. Achja, ouders.


    -

    die vrienden nep zijn

    Sorry, daar geef ik ze gelijk in.
    Ik vind het maar niks om met iemand 'bevriend' te zijn die je alleen via het internet kent.


    Elke keer dat ik net op de computer zit roepen ze mij om te komen helpen

    Dat ken ik xD, en als je dan klaar bent roepen ze je 5 minuten later weer.


    Sorry,voor het onzin topic.

    Dit topic is geen onzin.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Dat doen ze bij mij ook! Dan zit ik net beneden op de computer, moet mijn stiefvader er op >< Like, ben blij dat ik beneden computer want ik zit veel liever op mijn eigen kamer. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik herken het helemaal.
    Mijn moeder en broertje denken dat Q alleen maar over TH gaat.


    Think before you act.

    mijn pa begint altijd te schreeuwen als ik zeg dat ik iets kwijt ben. maaar hij verstopt het.. gelukkig verdedigt mijn moeder me nog.


    Love is the movement <3

    > Verplaatsing naar 'Relatie'


    Tanya is de beste.

    Sorry, daar geef ik ze gelijk in.
    Ik vind het maar niks om met iemand 'bevriend' te zijn die je alleen via het internet kent.

    Daar kan je het helemaal mis in hebben. Ik heb kort geleden twee fantastische personen ontmoet, die ik ook maar van hier ken.

    (...)
    Daar kan je het helemaal mis in hebben. Ik heb kort geleden twee fantastische personen ontmoet, die ik ook maar van hier ken.

    Ach, ik kan de toekomst niet inzien.
    Heel misschien verandert me mening nog wel na verloop van tijd (flower)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Ach, ik kan de toekomst niet inzien.
    Heel misschien verandert me mening nog wel na verloop van tijd (flower)

    Haha, ja, je moet ook wat geluk hebben met de personen die je hier leert kennen. Voor hetzelfde geld kan het enorm tegenvallen. x')

    misschien lijkt het zo.. maar je ouders willen je beschermen.. ze houden van je en willen dat je bij de realiteit blijft en niet te veel in de computerwereld terechtkomt.. het lijkt alsof je ouders je willen kloten maar dit is niet zo. En het is mss niet eerlijk dat je zus mag blijven kijken maar soms word jij geroepen en soms je zus, niet??? terwijl jij mag blijven verder doen wat je bezig bent.. het lijkt gemeen maar ze houden echt van je


    Take my hand tonight