• Interessante titel toch.


    Veel mensen op mijn oude school en in mijn naaste omgeving zagen mij als een meisje met een grote mond een meisje met veel zelfvertrouwen en vreselijk verwend werd. zo'n meisje waar je liever geen ruzie mee had. [/dit hebben vriendinnen mij verteld.]

    Maar veel mensen weten niet waarom ik zo hard of gemeen ben. Ik heb altijd moeten vechten in mijn leven,maakt niet uit waarom of met wie. Ik was altijd anders dan de meeste kinderen ,vooral de meisjes van mijn leeftijd. Ik koos ervoor om te veranderen en dat deed ik. ik knipte mijn lange haar af,koos een nieuwe look en begon zelfs een nieuw karakter te ontwikkelen. de tweede Nicol was een heel ander persoon dan de echte. de tweede Nicol was vals,gemeen en eigenlijk best wel lafhartig. De tweede Nicol pestte omzelf niet gepest te worden,iets waar ik nu nog steeds veel spijt van heb. Ik deed me altijd voor als een bitch,gemeen en hard,maar niemand wist hoe ik echt was,dat kleine zielige gebroken meisje had niemand ooit gezien.

    Maar ik heb een tijd terug besloten te veranderen,te worden wie ik wil zijn en te gaan waar ik wil gana. ik laat me niet meer tegenhouden,breken of op de kop zitten door niemand.


    We can only learn to love by loving.

    De meeste pesters, zitten met zichzelf in de knoop en hebben meestal zelf veel problemen.

    Thuis,Liefde......


    Niet geschoten is altijd mis..

    De meeste pesters, zitten met zichzelf in de knoop en hebben meestal zelf veel problemen.

    Thuis,Liefde......

    goh meen je dat nou x_x [/sarcasme]


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    goh meen je dat nou x_x [/sarcasme]


    Ja, ik meen dat :)
    Maar hoeveel problemen je ook hebt, is niet goed te praten als je gemeen tegen andere mensen doet he? Maar je hebt er spijt van dat is al positief.
    Heb je jezelf ook al kunnen vergeven?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik weet precies wie of wat en hoe je bent. En ik vind je een geweldige meid. En ik vind het goed van je dat je die beslissingen voor jezelf neemt. Want niemand kan die beslissingen en stappen zetten behalve jij zelf.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb je nooit gezien als een gemeen kind, volgens mij. Eerder als een meisje die ervoor vecht vrolijk te zijn. Maar dat heeft te maken met mensenkennis of aanvoelen. (:
    Het is goed dat je die beslissingen neemt en ik wens je alvast heel veel succes.

    Ik ben ook anders dan de meesten van mijn leeftijd (of toch dan alle meisjes uit mijn klas en vele andere klassen op mijn school ^^).
    De kinderen van mijn klas kennen me niet zoals ik ben. Ze denken allemaal dat ik een super stil en verlegen meisje ben met - volgens hun - een rare stijl dat niets durft. Maar, eigenlijk is dat helemaal niet waar. Bij mijn vrienden ben ik helemaal anders. Daar ben ik constant hyperactief en kan nooit iemand een woord tussen mijn gebabbel krijgen. Maar, de mensen waar ik het meest mee omga en het best mee kan opschieten (mijn zus en mijn beste vriendin) hebben dezelfde 'rare' kledingsstijl als ik.
    Ik vind het eigenlijk allemaal best. Ik wil helemaal niet veranderen. En ik zal al zeker geen mensen gaan pesten. Er zijn maar enkele kinderen waar ik irritant en bitchy tegen ben en dat zijn enkele snotapen uit een wijkje in de buurt. Maar, daarbuiten ben eigenlijk ik eerder degene die gepest wordt (maar meestal genegeerd..)
    Maar zoals xJoey zegt: Het is positief dat je er spijt van hebt ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    ik kan maar een ding zeggen; Freakin goed dat je dat inziet, EN GA ERVOOR! Be yourself! véél te weinig mensen doen dat =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Jij blijft gewoon mijn NINI,.


    I'm back bitch


    *He's the one.

    ik herken me zelf er wel in... heel erger eigenlijk..
    ik ben van binnen zoo kapot als het maar kan zijn maar van buiten draag ik een masker en heb het lef om het niet af te doen (huil)


    Some angels have no wings.

    Ik heb je nooit echt super gemeen zien doen tegen iemand ofsoo. Maar lieve Nini, vroeger is voorbij en daar kan je jammer genoeg voor sommige dingen niet naar terug keren. Nu is nu. Het is jammer dat je gepest hebt om zelf niet gepest te worden, wanteigenlijk heb ik een kleine haat voor pesters. Omdat ik zelf nogal hard gepest word. Maar het is goed als je wil veranderen! De meeste pesters blijven pesten en zullen nooit veranderen omdat ze, zoals xJoey al zei, met hunzelf zó hard in de knoop zitten. En again zoals xJoey zei: Je kan pesten, gemeen zijn etc niet goed praten, maar als je jezelf wil veranderen enzoo dan is het echt al positief.
    Sterkte ermee, lieferd<3

    ik snap het hoor =D
    maar meis het komt allemaal goed :3
    omg lijkt net alsof iemand dood is gegaan en ik degene moet troosten XD.
    ohh sorry :X
    Whiii ^^


    Special Love <3

    Hier ga ik speciaal voor Nicol iets zetten, want stiekem zonder dat ze het weet benijd ik haar een beetje :3

    Allerliefste Nini, vroeger werd ik gepest door een jongen uit mijn klas. Hij bedoélde het niet als pesten, maar ik nam het zo op. Geloof me, ik heb vaak gehuild in mijn bed. Ik raakte niet in slaap door de duizenden vragen die door mijn hoofd spookten. Niemand, maar dan ook niemand wens ik dat gevoel. Het gevoel van alleen zijn, alleen op de wereld. Toen ik las dat je peste kreeg ik weer dat pijnlijke gevoel en ik hoopte dat je het niet erg deed. Problemen los je niet op door jezelf sterk te tonen tegenover anderen. Je moet sterk zijn tegenover jezelf. Nooit heb ik iemand verteld over wat ik nu allemaal zei en ik beloof je plechtig, ik doe dit alleen voor jou. Dat je inziet dat de verandering die je gaat maken goed zal zijn en niet alleen voor jou.


    All was well.

    Hier ga ik speciaal voor Nicol iets zetten, want stiekem zonder dat ze het weet benijd ik haar een beetje :3

    Allerliefste Nini, vroeger werd ik gepest door een jongen uit mijn klas. Hij bedoélde het niet als pesten, maar ik nam het zo op. Geloof me, ik heb vaak gehuild in mijn bed. Ik raakte niet in slaap door de duizenden vragen die door mijn hoofd spookten. Niemand, maar dan ook niemand wens ik dat gevoel. Het gevoel van alleen zijn, alleen op de wereld. Toen ik las dat je peste kreeg ik weer dat pijnlijke gevoel en ik hoopte dat je het niet erg deed. Problemen los je niet op door jezelf sterk te tonen tegenover anderen. Je moet sterk zijn tegenover jezelf. Nooit heb ik iemand verteld over wat ik nu allemaal zei en ik beloof je plechtig, ik doe dit alleen voor jou. Dat je inziet dat de verandering die je gaat maken goed zal zijn en niet alleen voor jou.


    Amén
    Lize, je hebt het echt práchtig uitgelegd, beter zou ik het zelf niet kunnen (:

    Hier ga ik speciaal voor Nicol iets zetten, want stiekem zonder dat ze het weet benijd ik haar een beetje :3

    Allerliefste Nini, vroeger werd ik gepest door een jongen uit mijn klas. Hij bedoélde het niet als pesten, maar ik nam het zo op. Geloof me, ik heb vaak gehuild in mijn bed. Ik raakte niet in slaap door de duizenden vragen die door mijn hoofd spookten. Niemand, maar dan ook niemand wens ik dat gevoel. Het gevoel van alleen zijn, alleen op de wereld. Toen ik las dat je peste kreeg ik weer dat pijnlijke gevoel en ik hoopte dat je het niet erg deed. Problemen los je niet op door jezelf sterk te tonen tegenover anderen. Je moet sterk zijn tegenover jezelf. Nooit heb ik iemand verteld over wat ik nu allemaal zei en ik beloof je plechtig, ik doe dit alleen voor jou. Dat je inziet dat de verandering die je gaat maken goed zal zijn en niet alleen voor jou.

    damn lize nu zit ik te janken in me stoel en mijn broer kijkt me aan alsof ik een gek ben o_o


    We can only learn to love by loving.

    Ik wens je succes met veranderen, het is moeilijk maar ik weet dat het je lukt (:


    -