• Jah, mijn verhaal:
    Ik ga dus sinds de vakantie om met een jongen, Nick*. Ik vond hem dus leuk, en hij klooit vaak met mij, vooral in de pauzes. Maar hij zit dus in een andere klas..
    Náh, en ik vond hem dus leuk. En een goede vriend van hem, Marcel*, is dus het vriendje van een vriendin van me Katy*. En Marcel, denkt dus dat ik op Nick ben, en dat Nick op mij is.
    En ik zat dus op een avond te MSN-en met Nick, en toen vroeg hij of ik hem leuk vond. Ik zei zo: 'Als ik ja zei, wat zou jij zeggen?'
    Nick dus: 'Sorry ik jou serieus niet'
    Maarja, dat is dus dat gedeelte. Maar nu kloot hij de hele tijd rond mij heen enzo, en stalkt hij mij half met een paar woordjes.
    En kijkt bijna de hele tijd naar mij.
    Maarja, hij vind mij dus niet leuk, en ik hem niet meer. Maar zijn vriend Marcel, en Katy en nog 4 mensen die ik ken denken allemaal dat hij nu op mij verliefd is.
    En ik denk dus van niet.
    En nu weet ik niet wie ik moet geloven :'D
    Ik hoop dat jullie het snappen :'D

    xx'Julia

    *, namen zijn om privacy redenen anders.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, hij vind je niet leuk. Houd het maar gewoon daarbij, dat scheelt weer gebroken harten.


    Life is hard and then we die

    jongens -.-


    -

    Nee, hij vind je niet leuk. Houd het maar gewoon daarbij, dat scheelt weer gebroken harten.

    Oké, jij hebt verstand, in dit opzicht door mijn ogen dan ><
    Dankje voor je mening^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het zoú natuurlijk kunnen dat hij je leuk vind. Maar het is stom dat hij het dan niet toegeeft. Denk gewoon; `hij is niet op mij` Als hij je echt zo leuk vind dan gaat hij wel naar je toe en doet hij niet zo stom ;]


    EGYPTIAN GOD

    jongens -.-


    Haha, idd.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik denk dat ik het maar half vat, maar wel genoeg om te zeggen dat ik hem geen aandacht zou geven. Heb een klein beetje ervaring met zo van die gastjes en ze zijn het écht niet waard om over te piekeren ofzo.


    Tanya is de beste.

    jongens -.-
    Wat moet je met ze? x)
    maarja zonder is ook maar saai he (cool)


    Niet geschoten is altijd mis..

    goh, kreeg je maar een speciale handleiding bij alle jongens, was zoooooveel simpeler :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Geloof jezelf?


    Als je maar een ananas hebt..

    boysboysboys.
    de enige die het weet, is hij. maar het wijst erop dat hij je leuk vind.


    -

    Nee, hij vind je niet leuk. Houd het maar gewoon daarbij, dat scheelt weer gebroken harten.


    No growth of the heart is ever a waste